.

Volgers

maandag 2 mei 2011

DIGIKAARTJE MEI
Voor de club van Tiets met de digi-afbeelding aan de slag gegaan en daar is het onderstaande kaartje uitgerold. De afbeelding is deze keer niet ingekleurd met aquamarkers maar met mijn copics. Waar ik zelf bijzonder trots op ben is de kleurovergang van de vleugels van het elfje en het blaadje van de bloem.
De tekststempel is een just right stempeltje zo handig...
De vlinderbrads had ik al jaren thuis liggen en hier kon ik ze heerlijk gebruiken.
Het blokje heb ik van Sandra kado gekregen, thanks Sandra, zoals je ziet heb ik hem gelijk in gebruik genomen hihi.
Hoe vinden jullie het kaartje ?

11 opmerkingen:

  1. het resultaat is prachtig geworden ! Liefs Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geweldig marion, wat is sandra ook een scheet he liefs christa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig wat een snoezige kaart heb je gemaakt,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart Marion... de overgang van de vleugels en het blad is inderdaad super; knap hoor!!!
    groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een Schitterende kaart Marion en zo mooi ingekleurd super gedaan

    groetjes
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Niet alleen de overgang van de vleugels, maar ook de overgangen in de rand en het rokje zijn super geworden.
    Al met al een heel fijn kaartje geworden, groetjes Ma en Pa.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooi kaartje, de kleuren zijn ook prachtig.\
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Marion, Gorgeous card and beautiful image. Love the papers and great colour combo.
    hugs
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart Marion! Geweldig gekleurd ook!
    Liefs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ziet er goed uit hoor en leuk dat je het blokje van mij hebt gebruikt
    Gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind hem erg mooi, ook heel mooi papier,
    Groetjes Jitske

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.