Volgers

woensdag 20 juli 2011

THINKING OF YOU

Allereerst wil ik mijn nieuwe volgers van harte welkom heten, ik vind het zo fijn dat jullie de weg naar mijn blog gevonden hebben en ik hoop van harte dat ik jullie inspiratie geven mag.

Deze keer een combi gemaakt van twee challenges wat deze week lopen, namelijk de schets van WOC in combinatie met de TOMIC thema "nautisch".
De afdrukjes zijn van Magnolia, de filmstrip is van Tim Holtz, de bloemmies komen van WOC. De tekst Thinking of you is een rubon. Het papier is een oudere papierlijn van Imaginisce.
De afdrukjes zijn gekleurd met de aquamarkers. De bevroren look is opgedroogde glitterlijm, maar de glitters komen helaas niet over op de foto. Ik heb geprobeerd het lieflijke papier te combineren met een vintage look.
Hoe vinden jullie mijn kaartje ?
Als jullie met de challenges mee willen doen,dit zijn de adressen:
http://wildorchidchallenge.blogspot.com/
http://officialmagnoliainspirationchallenge.blogspot.com/2011/07/challenge-7-nautical_3823.htm

---------------------------------------------------------

Before moving to the card, I would like to give a warm welcome to my new followers !
So nice that you've found the way to this blog and liked it so much to become a follower. I hope with all my heart that I can share and give you inspiration.

This time a want to share a card with you that I enters two challenges: WOC (the sketch) and TOMIC ( the nautic theme).
The images are from Magnolia, filmstrip is from Tim Holtz. Thinking of you is a rubon.
The flowers I've used are from Wild Orchid Crafts. The paper is an old summer line from  Imaginisce. I've colloured the images with my aquamarkers. The itsy bitty frosty look is due to Stickles glue, although in reality it sparkles and shines. I've tried to combine the lovely paper with vintage cardmaking style.
What do you think off my card ?
Iff you'd like to join me in these challenges, here are the addressses:
http://wildorchidchallenge.blogspot.com/
http://officialmagnoliainspirationchallenge.blogspot.com/2011/07/challenge-7-nautical_3823.htm

WOC sketch:

Mijn kaart / My card:


7 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje met het zeepaartje en mooie kleuren. heel fijn gemaakt, Ma en Pa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk hoor mooi kleurig geheel
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is leuk, Marion.
    Heb al een tijd geen magnolia gemaakt, maar ga eerdaags even die magnolia event stempel maken.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk kaartje Marion, echt mooi van kleur ook.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een leuke combinatie Marion.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful card! Thanks for joining us this week at TOMIC! hugs, Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Marion! This is precious!!! I am so lovin the textured material and the film strip!
    Thanks for joining the Wild Orchid Crafts Challenge this week!
    Hugs, Dena

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.