Volgers

woensdag 17 augustus 2011

HAPPY EVERYTHING !

Oww ik ben weer in de top 4 beland van Whiff of Joy, jemig !! Wat een eer !! Dank jullie wel WOJ-DT-team dat jullie mijn kaartje zo mooi vonden dat ik in de top 4 gekozen ben.
Ik ben zo happy dat ik snel een blogcandy ga doen !

Het kaartje wat ik vandaag met jullie delen wil is met een stempel die ik al langer in huis heb, maar tot op heden nog niets mee gedaan had en jawel, hihihi, weer een kattenstempel. Nu was het eindelijk zover dat ik deze prachtstempel gebruikt heb.
Op de beurs had ik het prachtige Pion papier gekocht en ik kon niet wachten dit te gebruiken. Ik ben zoals altijd razend benieuwd hoe jullie mijn kaartje vinden en bedank me van harte voor het achterlaten van jullie reactie.

Benodigheden:
Pion Design papier
Stampavie stempel (Laurence Collection)
Tim Holtz stans Sewing Room en Weathered Clock
Cheery Lynn stans
Pons (punch around the page) van MS
Tekststempel Whimsy stamps
Roosjes en Twain draad Wild Orchid Crafts

Dit kaartje doet mee met de volgende challenges:
The Fuzzy Wuzzy Challenge #12 - make a shaped card
Wild orchid Challenge #30 - make a card according to a sketch
------------------------------------------------------------------------------------
YESSSSSSS !!!! I've landed (again) in the top 4 in the Whiff of Joy challenge !!
Thanks WOJ-DT-team for liking my cars so much that I made this top 4 ! I'm very honoured !!!
I will hold a blog candy soon, so happy am I.

The card I want to share with you today is made with a stamp that I've had for quite some time, but never found a usage for it, that is up to now. Alas, again its a cat stamp LOL.
Last saturday I've bought this beautifull paper from Pion and just had to use it right away. As always I'd love to read your comment and hope that you like my card.

Materials used:
Pion Design papier
Stampavie stamp (Laurence Collection)
Tim Holtz dies Sewing Room en Weathered Clock
Cheery Lynn die
Punch (punch around the page) van MS
Tekststamp Whimsy stamps
Roses and Twain Wild Orchid Crafts

I'm entering this card in the following challenges:
The Fuzzy Wuzzy Challenge #12 - make a shaped card
Wild orchid Challenge #30 - make a card according to a sketch


De / The WOC Sketch:





Mijn kaartje / My card:



10 opmerkingen:

  1. Beeldschoon weer, Marion
    En weer een kat op je kaart.
    Succes met de wedstrijden.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben even langs je blog gescrold om te zien waarme je zo in de top was beland: de buttons & bows challenge met die super gave rose kaart! Ja dat was wel te verwachten en ik weet zeker dat dit blauwe schatje ook weer hoge ogen gaat scoren Marion!!!
    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a precious little kitten. Love all your details and the pretty papers too. Thanks for sharing your shaped card with us for this months Fuzzy Wuzzy Challenge, nicely done.

    Hugs
    Sue

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaartje is een schatje Marion. En gefeliciteerd hoor. Hardstikke leuk toch.

    Heel veel liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jeetje marion wat een superleuke kaart zeg.leuk weer met de poesjes helemaal toppie
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a gorgeous shaped card! Love the paper piercing and that cute little kitty! Thanks for joining us at The Fuzzy Wuzzy Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gefeliciteerd met je plaats in de top 4
    dit kaartje is ook alweer zo`n dotje geworden
    ik vind het stempeltje erg snoezig en de kleurencombinatie is ook erg mooi
    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel fijn kaartje met een lief katje, klok en een prachtige rand, Ma en Pa

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Marion,
    Congrats on the top 4 placing.
    Gorgeous card and such a cutie of an image. Love the corner embellishment.
    hugs
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.