.

Volgers

zondag 21 augustus 2011

THE TIDE ALWAYS TURNS

Wow, ik zie dat ik (weer) nieuwe volgers heb, van harte welkom !! Ik voel me enorm vereerd dat jullie besloten hebben mij te volgen en ik ben er ontzettend blij mee !

De komende week krijg ik mijn laatste stempel die ik in de blogcandy ga doen, die ik zeer binnenkort op dit blog ga houden. Het degene die mij kennen ws niet verbazen dat het kattengetint is hihi.

Maar...vandaag wil ik een kaartje met jullie delen wat ik gemaakt heb voor het clubhome van de club van Tiets voor komende maand. Tiets deed een oproepje om een kaartje te maken met als thema piraten. Nu, zie hieronder mijn inzending, hoe vinden jullie hem ?

Gebruikte materialen:
Tim Holtz stanzen clock en banners
Magnolia stempels
Roosjes van WOC
Stickles
Pion Design papier
----------------------------------------------------------------------
Wow, I see I have new followers (again). Thanks so much for deciding to become my follower, I´m honoured and also very happy about your decision.

This coming week I´m receiving my last stamp I want to put in my blog candy, which will start very soon on this blog. For those who know me or follow me for a while they know that it´s a candy with involves cats.

But...today I want to share this card with you that I´ve made for Tiets´s club. Tiets asked to make a pirate card to put on clubhome the coming month. Well, the result of this is my cared below. Do you like it ?

Materials used:
Tim Holtz dies clock en banners
Magnolia stamps
Roses from WOC
Stickles
Pion Design paper

13 opmerkingen:

  1. wat een toppie kaartje marion
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn deze kaart met het kleine piraatje, ook de bloemetjes zijn fantastisch, een
    hele mooie kaart is het geworden,Ma en Pa.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaartje is weer helemaal het einde.
    Vind hem keigaaf!!!!!!
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een super leuke 'piraten kaart' prachtige details!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een stoere piraten-Tilda! Alles past super bij elkaar, kortom een hele gave kaart!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tiets is beslist hartstikke blij met je!!!! Ik heb helemaal geen mojo voor een piratenkaart, niet met een Magnoliaatje en ook niet met haar voorbeeldplaatjes op de Club maar het hoeft ook niet altijd toch? Jij hebt er weer een gave kaart van gemaakt, bijna monochroom!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een hardstikke leuke kaart Marion.

    Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. superr marion , heel gaaf en stoer zo,, ene kattenfreak hier is er nog een hoor!!! xx christa ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke, stoere kaart Marion!
    Ik vind hem helemaal geslaagd.

    Liefs, Jolita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig Marion, en wat een leuke details, en zoveel.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow Marion,wat een super kaartje heb je dr weer van gemaakt.
    Deze stempels al vaker gezien en gebruikt, maar dit is een bijzondere kleuren combi en geeft een aparte uitstraling.
    Mijn complimenten!

    Liefs en groetjes,
    Corien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow Marion. Fabulous card and love all the detail and fabulous papers. Pirate Tilda is soo cute.
    hugs
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wouw schitterende kaart marion
    erg mooi gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.