Volgers

donderdag 15 september 2011

MERRY AND BRIGHT / THINKING OF YOU

Wow...ik zag dat ik met mijn laatste kaartje in de top 3 ben beland bij Creative Inspirations. In dezelfde challenge was Ingrid was winnaar geworden, hartelijk gefeliciteerd Ingrid !

Vandaag wil ik een kaartje met jullie delen wat ik onlangs gemaakt heb naar aanleiding van de sketch op het WOC challenge blog. Het was een echte uitdaging om hier een kaartje mee te maken. De woorden Merry and Bright zitten in het papier (cardkit van Simpel Scrappen) en heb ik ondanks het in drie├źn gedeeld papier zo gehouden. Grappig detail is het belletje wat ik aan de tag vastgemaakt heb met kant en touw. Het afdrukje is weer ingekleurd met aquamarkers.
Hoe vinden jullie mijn kaartje ?

Gebruikte materialen:
LOTV afdrukje
Lost and found paperpad van My Minds Eye
Nestabilitie
Stickles
Aleene's true snow

Dit kaartje doet mee aan de volgende challenges:
Wild Orchid Craft Challenge Week 32 - Sketch
Stamps & Fun = Creativity #64 - Animal(s)
Deep Ocean Challenge Blog # 8 - Lace
--------------------------------------------------------------------------------
OMG ! I got into the top 3 over at Creative Inspirations, thanks for picking my card into your top 3 !! On the same challenge Ingrid was a winner, congrats to you Ingrid !

Today I want to share a card with you that is made with the briljant sketch over at WOC challenge blog. It has been a real challenge for me to create a card with this sketch. The words Merry and Bright are in the paper itself and I tried to keep them this way although I had to devide the paper into three parts. Funny detail is the little bell that I attached with some rope and lace to the tag. Again I've coloured the image with my aquamarkers.
I'd love to read what you think of my card.

Materials used:
LOTV image
Lost and found paperpad from My Minds Eye
Nestabilitie
Stickles
Aleene's true snow

I'm entering this card in the following challenges:
Wild Orchid Craft Challenge Week 32 - Christmas Sketch
Stamps & Fun = Creativity #64 - Animal(s)
Deep Ocean Challenge Blog # 8 - Lace


WOC-sketch:

Mijn kaartje / My card:

15 opmerkingen:

  1. Hij is weer ontzettend mooi Marion. Dat met het papier heb je geweldig opgelost zo, vind het afdrukje ook heel erg leuk.
    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt weer een schitterende kaart gemaakt hoor meis, prachtige kleuren, schitterende details, superrrrr !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart. Heel lief.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marion,
    Wat een schattige kerstkaart! De stempel heb je prachtig ingekleurd en wat leuk die sneeuw en al die andere mooie details! helemaal toppie!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is weer prima gemaakt.
    Kleuren zijn ook perfect.
    Super!!!!!!!!!
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een fijne kaart met supermooie katjes erop,en fijne kleuren, het geheel ziet er prachtig uit, Ma en Pa.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtig gemaakt, mooi van kleur. het stempeltje is echt een scheetje.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw Marion, wat heb je die kaart weer mooi gemaakt! Top hoor! Groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik moet zeggen super kaartje weer hoor marion, ziet er superleuk uit
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. schitterend kaatrje marion
    erg mooi gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Marion,
    Stunning card and a gorgeous image. Congrats on being in the Top 3. Have a great weekend.
    hugs
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een super mooie kaart wat een leuke afbeelding, heel schattig! En ook nog gefeliciteerd met je top 3 plaats!!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. It's a gorgeous card! Thanks for joining us at WOC! :)

    Regards Malin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fabulous card! Thanks for joining us at WOC this week x

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.