Volgers

maandag 9 januari 2012

KNUF !!!

Op het challengeblog van de Nederlandse Kaarten Uitdaging stond een supergave schets (gemaakt door Marianne) die ik niet kon laten liggen en met de schets ben ik aan de slag gegaan. Zoals meestal is de schets best pittig vind ik, maar dat is ook juist de uitdaging.
Ik heb gebruik gemaakt van de afbeeldingen die in het papier zaten (Jack and Jill paperpad) en heb me verder aan de schets gehouden, zelfs de hele kleine bloemies is me gelukt. Het afdrukje is een nieuwe Magnolia stempel en die heb ik met aquamarkers ingekleurd.
Ik ben zoals altijd razend benieuwd naar jullie reacties.

Dit kaartje doet mee met de volgende challenges:
Nederlandse kaartenuitdaging # 10 - Sketch
WOC week 40 - Anything goes
MDUC #128 - Anything goes
------------------------------------------------------------------------------
On the Dutch challengeblog NKU  there's a really terrific sketch to be made. Marianne made the sketch and although it's a tough nut to crack, I enjoyed working with it. I've used the paper images (Jack and Jill paperpad) and sticked to the sketch, I even managed to include some small flowers on it, as shown in the sketch.
I've used a new Magnolia stamp and coloured her with my aquamarkers.
The Dutch word "knuf" is Hug(s) in English.
As always I'm really looking forward to your comments.


I'm entering this card in the following challenges:
Nederlandse kaartenuitdaging # 10 - Sketch
WOC week 40 - Anything goes
MDUC #128 - Anything goes

NKU sketch:

Mijn kaart / My card:

29 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend lieve en mooie kaart Marion! ben er helemaal weg van:0) echt heel gaaf gemaakt! leuk hoor die kleine bloemetjes!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Marion! Your card is sooo sweet! I love the layout, colors and gorgeous Tilda!
    Hugs, Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is super Marion.
    Ik vind die Martha Stewart dan ook zo mooi, heb hem zelf al heel vaak gebruikt. En de sketch heeft dan ook een heel hoop geholpen (HAHAHAHA).
    Maar het blijft handwerk hoor, hij is prachtig.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke knuffelkaart !
    Groetjes Jitske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O wow . . wat weer een prachtige kaart. Geweldig gedaan!! Leuk dat je weer mee doet met de NKU

    BeantwoordenVerwijderen
  6. We vinden het een heel knuf en ontzettend mooi kaartje, waar je zeker heel veel en mooie reacties op zult krijgen, Ma en Pa.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super lieve en gave, mooie kaart!
    Helemaal supersss dus;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is weer prachtig Marion! Wat een leuke kleine bloemies!
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Knap hoor dat je van zo'n ingwikkelde sketch (waar ik zooo slecht in ben) zo'n gave kaart weet te maken!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een super mooie kaart Marion! Wat een mooie rand heb je gemaakt! Een super geheel met een hele leuke sketch en in hele mooie kleuren! Supers!!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een lieverdje van een kaartje marion
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel leuk kaartje Marion, prachtig! Veel succes met de challenges.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw Marion je kaart is werkelijk prachtig! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohhh I love this stamp, gorgeous colours and design
    Hugs
    Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw, wat een prachtige kaart Marion! erg leuk, zo met het jongetje op de trap.
    Succes met de challenge!

    Liefs, Jolita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. A wonderful card with beautiful details Marion!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaarten weer Marion en wat een bofferd ben jij met je 2e en top 3 plek met de challenges!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een geweldig mooie kaart heb je gemaakt! Leuk dat je meedoet aan de challenge van NKU.
    Groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw! Je hebt een hele mooie kaart gemaakt zeg! erg leuke achtergrond zeg! En mooie warme kleuren; het past allemaal goed bij elkaar.
    Gezellig dat je meedoet met de NKU!

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik vind het een gave sketch en een 'SUPER' kaartje!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Totally gorgeous - and LOVE the way you've used the boy image on your DP!
    Thanx so much for joining us this week at MDUC for our 'Anything Goes' challenge.
    xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat heb je weer een supermooie kaart gemaakt!
    Erg leuk papier! Leuk dat je weer meedoet aan de uitdaging van NKU.
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Ik vind het bruin met blauw een prachtige combi, super.

    Leuk dat je mee doet met de Nederlandse Kaarten Uitdaging :-). Veel succes!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  25. hahaha dat is sneller als ik dacht.. ik was net alle kaarten aan het bekijken en deze springt er tot nu toe ├ęcht voor mij uit! Ik vind hem super mooi, vooral die kleurencombinatie.
    Dank je wel voor het meedoen van de wedstrijd.
    Groeten Judith NKU

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooie uitwerking van de schets.

    Gezellig dat je meedoet aan de Nederlandse Kaarten Uitdaging.

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  27. schitterend!! hoe heb je die gaatjes zo mooi gelijk gemaakt???

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.