Volgers

donderdag 9 februari 2012

ROMANCE

Voordat ik met mijn kaartjesverhaal start heb ik nog 2 leuke dingen die ik met jullie delen wil.
Allereerst heb ik (ook) van Judith een "Liebster Blog" award gekregen. Judith, onwijs bedankt voor deze eer, ik vind het zo mooi dat je aan me gedacht hebt !
Het tweede wat ik graag delen wil is dat ik gisteren tot mijn verbazing via random de winnaar was bij de Sugar Bowl, wohoooo hoe gaaf is dat ? Ik heb 4 stempels naar keuze gewonnen, heerlijk lekker shoppen zonder dat het je geld kost hihi. Manlief was ook heel blij toen ie hoorde dat het geen geld koste wahaha.
En als kersje op de slagroom ben ik ook nog dagknaller met een kaartje bij het Freubelstraatje.
Alle goede dingen komen toch in drievoud hihihi.

Vandaag een kaartje wat ik delen wil met jullie wat ik gemaakt heb nav de schets van de crazy meiden club.
De nieuwe stempels van Henry van WOJ zijn zo leuk dat ik die graag gebruik voor een kaartje.
Ik heb een Cheery Lynn stans en de hekjes- en katstans van de Doohickeys gebruikt.
Omdat Henry zo verliefd kijkt, heb ik een een Tim Tabje met Romance genomen, wat tevens dient als tekstlabel dient voor dit kaartje.
Ik ben ontzettend benieuwd hoe jullie dit kaartje vinden, het is wat minder vintage-achtig dan normaal van mijn hand.

Bij LIIU is een DT-Call en ohhhh ik zou het zo prachtig en een eer vinden bij hun in het DT-team te komen, duimen jullie voor me dat ik 1 van de gelukkigen ben die gekozen wordt ?

Ik laat dit kaartje meedoen met de volgende challenges:
WOC - love is
LIIU #20 - Ribbon and Lace / DT-call
Stampavie and more # 162 - Love
--------------------------------------------------------------------------------
Before I go on to the card I want to share with you today I have some exciting news to share.
First,  Judith  was so kind to give me a "Liebster blog" award. Thanks so much Judith, I really appreciate it and I'm so happy that you thought of litlle old me !
Secondly, I was so surprised to read that I have one the Sugar Bowl ! I may choose 4 stamps of my choice. I love it !! Now I can shop and it doesn't cost me anything. Even my hubby was thrilled that I didn't have to spend money LOL.
As a cherry on top, I also became card of the day at "het Freubelstraatje".
I'm a verry happy girl as you can imagine.

Today I want to share a card with you that I made after a sketch at the  crazy meiden club.
I really love those new stamps from WOJ with Henry and I can not resist to use them.
I've also used a Cheery Lynn die and the fence and cat doohickey.
'Cause henry looks so in love, I thought the tab Romace from Tim fits perfectly to this card.
I't a bit less vintage than I normally use on my cards.
I'm looking forward reading your comments.

Over at LIIU there's a DT-call and wohooo  I really would like to be one of the DT-members and keep my fingers crossed that this dream will come true. Will you keep your fingers crossed for me ?

I'm entering this card in the following challenges:

WOC - love is
LIIU #20 - Ribbon and Lace / DT-call
Stampavie and more # 162 - Love


Crazy Meiden sketch:

Mijn kaartje / My card:


21 opmerkingen:

  1. ooh meis wat een liefie weer, het valt me op dat het lijkt alsof er een lief verhaaltje in jou kaarten zitten echt superlief!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf dat je gewonnen hebt.
    Je kaartje is geweldig. Wat een lieffie die Henry.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful card Marion, so pretty. Congratulations on your wins too. Teresa xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Er wonen dus ook mega bofbipsen in het Zuiden, lol!!!!
    Henry zit er weer puik bij Marion! Voor mij een veeel te ingewikkelde a la Tiets kaart, op de Club doe ik er ook nooit aan mee want kan onmogelijk al die papiertjes kwijt!!!!

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat zou altijd moeten kunnen he Marion, shoppen zonder dat het je geld kost:0) veel plezier met je prijs!! Je kaartje is weer helemaal geweldig en wat een leuke sketch en de details zijn weer a-la-Marion!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je prijsje Marion, en die dagknaller was helemaal verdiend hoor! Henry zit er weer pront bij op dit mooie kaartje.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi en lief kaartje weer Marion, leuke details ook.'gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. superkaartje weer hoor marion en inderdaad al je geluk komt natuurlijk in 3
    Gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig kaartje weer, heel leuk gedaan weer.
    Die kat die jij gebruikt is dat een mal?
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je gewonnen prijzen! Super leuk!! Je hebt weer een geweldige kaart gemaakt met super mooie details en ik denk dat je hier toch echt mee scoort bij de DT oproep. Ik zal in ieder geval voor je duimen! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. zo zo al het goede komt in dieën. heel erg leuk winkelen zonder geld.

    je hebt weer een super leuke kaart gemaakt

    groetjes
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ben je weer heerlijk in de prijzen gevallen meis, het is je van harte gegund, dat weet je. Dit is ook weer een geweldig mooi kaartje, ga door jou Henry steeds leuker vinden.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. OMG stunning work, love your attention to detail, the colours and papers. Thanks for taking part in our challenge this month at LIIU, good luck with both. Hugs Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Marion, wat een schatje! Mooi met al die verschillende kleuren en patronen. En toch past alles mooi bij elkaar. En wat een moeilijke schets. En toch voor elkaar gekregen. Petje af! Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een dotje Marion!!! En gefeliciteerd met je 4 gewonnen stempels.... wel showen hè tzt...
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het muisje doet het nog steeds goed, en ook dit keer is het kaartje weer supers geworden, mooi ingekleurd en prachtig design, Ma en Pa.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gorgeous card!
    Beautiful colours and design:)
    Lovely details.
    Hugs, Heidi:)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. This is so pretty! What a beauty! I love all of the layers you have used! Thank you so very much for joining us at WOCC!
    Hugs~ Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Very darling card. Good luck making the design team!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. HI sweetie this is very pretty, thank you so much for joining us at Wild Orchid Crafts this time, hugs pops x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Fabulous details!!!!! Gorgeous!!!! Thanks for sharing in Let’s Ink It Up’s *ribbons and/or lace* challenge and good luck !

    Hugzzz

    Tammy, LIIU DT from Créations LaDiva :) xx

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.