.

Volgers

vrijdag 22 juni 2012

DREAMS DO COME TRUE !!!

I'm walking on clouds right now, a dream came true for me.
After entering several DT calls of the WOJ challenge blog I'm so proud to announce that after the last DT entry I was choosen to be part of the wonderfull Whiff of Joy Challenge blog DT team.
I'm so happy and so thrilled, I really like the gorgeous stamps from WOJ, especially (my) cute Henry mouse.
To my fellow new DT members, congrats !!
To the old DT crew, so thrilled to be on the DT team !!
-----------------------------------------------------------------------
Ik loop (weer) op wolkjes, een droom is uitgekomen voor me.
Nadat ik diverse keren een poging gewaagd heb bij DT calls van het WOJ challenge blog, mag ik met gepaste trots melden dat ik na de laatste DT call gekozen ben om toe te treden tot het geweldige Whiff of Joy Challenge blog DT team.
Ik ben zo blij, mede omdat ik het onwijs gave stempeltjes vind van WOJ, vooral (mijn) snoezige Henry muis.
Hartelijk gefeliciteerd aan de mede gekozen nieuwe DT-leden.
En voor de oudere leden van het DT team, ik ben blij dat ik bij jullie in het team ben.

27 opmerkingen:

  1. Ik las het op de WOJ-blog!! Zooo superleuk, ik ben heel blij voor je!!
    Veel succes en vooral véél plezier met je DT-plekje.
    Knuf, Jolita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Well done Marion on making the DT - they have made a good choice! Jx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wonderful news Marion, you must be so proud and they are sooooo lucky to have you. Hugs Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Marion, je maakt ook zoveel van die kaarten met die stempels.
    Ze waren wel gek geweest als ze jou niet hadden gekozen.
    knuf Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Marion, super gefeliciteerd meid, helemaal top!! Heel veel succes hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Marion... Gefeliciteerd met je
    nieuwe job!!
    Leuk hoor!
    Héél véél plezier bij je nieuwe DT plekje.

    Liefs Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat gaaf zeg. Gefeliciteerd meis.
    Liefs Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooohhhh wat gaaf Marion en helemaal als je droom nu uitkomt. Geweldig, meid. Een dikke proficiat en wel verdiend!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd hoor marion, het is je gegund
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Herzlichen Glückwunsch liebe Marion zum DT bei Whiff of Joy, ich wünsche dir viel Spaß und Freude bei deiner Aufgabe.

    Wünsche dir einen schönen Samstag, einen lieben Gruß von Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd marion met je DT plekje bij WOJ, je maakt ook zo'n mooie kaartjes met Henri.
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk leuk leuk Marion! Van harte proficiat en heel veel plezier gewenst, jij en Henry gaan dat samen helemaal maken! Liefs, Ira
    irascreacorner.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd , Marion !! Vanaf nu zijn we collega's .... Ik verheug me op onze samenwerking in dit team. Voor mij een heel nieuw merk stempels om mee te werken , maar ik vind ze geweldig ! Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. GEFELICITEERD, wat een leuk nieuws
    heel veel succes

    liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey marion

    Woooo Hooooo! Oh my girl many congratulations! Well done I am so pleased for you and it is so well deserved too!

    Thanks for dropping by and leaving me some lovely comments.

    Enjoy the rest of your weekend.

    Ta-ra for now.

    Hazel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauwwww meid...wat een geweldig leuk nieuws! Gefeliciteerd ermee.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Eindelijk is het je gelukt!! van harte Marion:0) de kers op de taart...
    fijne zondag!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat was een kwestie van tijd Marion, want ze konden gewoon niet om jou heen!!! JIJ bent mrs. Henry hihi. Ohh ik vind het supergaaf voor je en succes en veel plezier met je nieuwe job! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Marion, du hast es mehr als verdient, denn deine Karten sind immer mit viel Liebe gestaltet..

    Herzlichen Glückwunsch

    Wünsche dir einen zauberhaften Sonntag
    Bussi Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd!! Super leuk voor je! Je maakt altijd hele mooie originele kaarten met Henry dus geen wonder dat je in de DT zit! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh Marion,was lese ich hier für schöne Neuigeiten.*freu*
    Herzlichen Glückwunsch zu Deiner neuen Aufgabe.Es freut mich sehr für Dich und ich bin schon ganz gespannt auf Deine neuen Werke.
    Liebe Grüße
    Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Van harte proficiat met het toetreden tot
    het Whiff of Joy Challenge blog DT team.
    We wensen je voor de toekomst veel succes met deze uitdaging, Ma en Pa.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Geweldig meis, nu kun je compleet uit je Henry dak!!!

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Geweldig nieuws Marion..... nu zit je met Henry onder één WOJ-dak!!!
    Proficiat en heeeeel veeeeel succes!!!
    lfs Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  25. I saw this over at FB and I'm so delighted for you. I know how much you love WOJ. Enjoy. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hi Marion Well Done so very pleased for you !! Go Girl !! ;0)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. GEfeliciteerd, dat is hartstikke leuk voor je. Je maakt ook hele mooie kaarten. Groeten Anja

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.