.

Volgers

woensdag 20 maart 2013

Follow my blog with Bloglovin

4 opmerkingen:

  1. Heb je gevonden bij bloglovin en me aangemeld. Ben benieuwd hoe het er na 1 juli allemaal uit gaat zien. Zou de blog zelf ook veranderen? Met berichten plaatsen en zo? Spannend!
    Liefs, Jolita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben al overgestapt op Feedly en dat werkt eigenlijk nagenoeg hetzelfde als Google Reader, zo hoef ik niets te missen van je mooie creaties Marion! Lieve groetjes, fijne avond, Ira
    irascreacorner.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Following on bloglovin... May x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaat er gebeuren Marion en is het allemaal al zeker?????
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.