.

Volgers

dinsdag 4 februari 2014

Cards und More / Whiff of Joy


Today starts a new challenge over at the Cards und More challengeblog and the theme for the upcoming two weeks is men cards.
Do take a peek at the challengeblog or visit the personal blogs of my fellow teammies to see what lovely things they made for this challenge.

Love these car related Henry stamps and they are fab to use, most men love cars or things on wheels :).
I choose Mechanic Henry for my card that I'm sharing with you today.
Henry is coloured with copics and since changing tyres can make a mouse dirty, I tried to give that smudge on to my Henry.
I used Boy crazy from My Mind's Eye for this card.
I used a sketch from Christmas challenges with sketches to get started.
I used several Whiff of Joy dies, for a complet view of my used Whiff of Joy products, please check the end of my post.
Looking forward reading your comments.
---------------------------------------------------------------
Vandaag start een nieuwe challenge bij het Cards und More challengeblog, thema voor de komende veertien dagen is mannenkaarten.
Neem gerust een kijkje op het challengeblog of neem een kijkje op de persoonlijke blogs van mijn medeteammies om hun creaties te bewonderen voor deze challenge.

Ik hou van deze Henry stempels, ze zijn zo breed te gebruiken, want de meesten mannen houden wel van auto's of van iets dat met wielen te maken heeft :).
Voor vandaag heb ik gekozen voor Mechanic Henry.
Henry is ingekleurd met copics en omdat het banden verwisselen een smerig zaakje is, heb ik geprobeerd Henry een wat smoezeliger uiterlijk te geven.
Ik heb een paperpad (Boy Crazy) van My Mind's Eye genomen voor dit kaartje.
Ik heb een schets gebruikt van Christmas challenges with sketches.
Ik heb een aantal Whiff of Joy stansjes voor dit kaartje gebruikt, voor een totaal overzicht van mijn gebruikte Whiff of Joy producten scroll even naar beneden aan het einde van dit bericht.
Ik ben aagje naar jullie reacties.

WOJ Products:

19 opmerkingen:

  1. So beautiful and very sweet details.
    I love it.
    Hugs
    Annett

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely card Marion the mechanic is great. Super layering.
    Hugs Erika.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Just gorgeous,love the image and fab design.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Just gorgeous. when this comes out as a digi stamp one day I will have to get it for my grandson..xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is adorable Marion ! Love your embellies - as always ! Hugs, blessings and love from Catherine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Such a fabulous card Marion. I love the cute image, brilliant design and gorgeous papers too.
    hugs Sue xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie kaart en prachtig papier.
    ik heb dat papier ook, maar durf nog niet in te knippen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful card!
    Henry is adorable:)
    Hugs, Heidi:)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kaart is weer superssss!!!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Marion,
    Prachtige kaart heb je gemaakt, stoere Henry er op..mooi gedaan..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Eine wunderschöne Karte
    gefällt mir sehr gut
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een echte jongens of mannenkaart is dit, met Henry als autobanden monteur,schitterend.
    Maar ook het katje, wiel en fototoestel mag er wezen, Ma en Pa.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Altijd leuk om hier een pitstop te maken Marion, vind je kaart enig! Liefs, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een supergave kaart weer Marion, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Superdesuperleuk weer....en ik ga bij jou altijd eerst zoeken waar je de poes gelaten hebt op je kaartje hahaha. Blijft toch grappig.
    Groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hello, dear Marion. This is precious! Look at Henry - he is so happy even when changing the tire LOL. He makes me smile! I find masculine cards difficult - yours is perfect! Love all your little added details - they make your cards so special. I see the little kitty - I think he wants to help Henry out. Please give some extra cuddles to Droppie and Moppie from me.

    Hugs,
    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Awesome! I need to dust him off and play too. Very fun.

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.