.

Volgers

woensdag 18 maart 2015

Copic Marker Benelux

*This is a copy from the Copic Marker Benelux Blog*

Hallo allemaal,
het is vrijdag en dus bijna weekend.
Vandaag mag ik, Marion jullie inspiratie geven op dit blog.
Ik heb gekozen om een mannenkaartje te maken.
Ik vind dat altijd veel moeilijker dan een vrouwenkaartje.
Ik heb gekozen voor een ietwat sexy stempeltje van Karleigh Sue.

De copic kleurtjes die ik voor dit afdrukje gebruikt heb zijn:
Huid: E04 - E11 - E21 - E00 - E000 - R20
Haar: E49 - E79 - E77 - E74 - E70
Lint en strik: R59 - R27 - R24 - R22
De blauwe stipjes rondom de afbeeling zijn gemaakt met:
BG09 - BG05 - BG01- BG000.

Natuurlijk laat ik ook het hele kaartje zien :) .
Ik heb gekozen om het rustig te houden, omdat het een mannenkaart is.
Ik heb dan ook niet al te veel frutsels gebruikt.
Een katje paste er wel op hihi.


Wat fijn dat jullie vandaag dit blog bezochten.
Graag tot een volgende keer.
Liefs,
Marion

9 opmerkingen:

  1. Een echt mannenkaartje is het, mooi ingekleurd afdrukje en heel fijn versierd, maar ook het katje staat er goed bij, Ma en Pa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is a sassy one Marion ! Your colouring of the skin is fantastic ! Love it ! Hugs, blessings and love from Catherine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sorry dat ik nu pas bij je langs kom Marion, maar we zijn er een weekje tussenuit geweest. Hebben de verjaardag van mijn man tijdens Las Fallas in Valencia gevierd ;-) Is dan wel weer superleuk om terug te zijn en te zien wat je allemaal weer voor moois hebt gemaakt, je creaties zijn stuk voor stuk echte blikvangers! Liefs, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow... eine heiße Dame hast du da zu Papier gebracht :-) wünderschön.
    LG
    Annett

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, Marion, this is so different for you! Your colouring is amazing! I see the little kitty! Some extra cuddles to Moppie and Droppie would be lovely! Hugs,Kitty.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Your card is gorgeous my friend. Amazing coloring as always :))
    The little kitten is supersweet.

    Have a wonderful sunny weekend,
    lots of hugs and love, Dunja xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I really love the colours you chose for this image x

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.