.

Volgers

donderdag 2 juli 2015

Dutchdoobadoo GDT

*Dit is een copy van het Dutchdoobadoo blog*

Hallo allemaal,
Vandaag mag ik (Marion) mijn eerste creatie als GDT
met jullie delen.
Dutchdoobadoo produkten gebruik ik vaak en graag
op mijn creaties, daarom vind ik het een eer
dat ik gevraagd ben.

De nieuwe collectie van Juli is weer een toppertje.
Ik ben gestart met het supeleuke Baroque Art doosje.
Toen ik dit stencil zag, wist ik meteen wat ik maken wilde.
De meesten van jullie weten dat ik kattengek ben
en tja, een kattenverwenbox is dan een logische gedachte :)


Mijn katten zijn dol op dit lekker en deze speeltjes.
Hier volgen nog enkele foto's van het doosje zelf:



Bedankt dat jullie vandaag tijd maakten dit blog te bezoeken.
Tot de volgende keer,
Liefs,
Marion

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)
470.713.012 Dutch Box Art Baroque      870.000.000 Dutch Doobadoo Structuurpasta 250 ml      870.001.000 Dutch Doobadoo Alleslijm



4 opmerkingen:

  1. Een heel mooi cadeaubox is dit geworden, met fijn stikwerk, en prachtige versiersels, Ma en Pa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. awww this is so prretty
    love the cat in the box
    have a nice day hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Awww... This is SO adorable Marion ! Love it ! Such a great idea... Hugs, blessings and love from Catherine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie mal is dat en wat heb jij er een leuke bestemming voor gevonden Marion. Hij ziet er ook mooi en stevig gemaakt uit.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.