.

Volgers

zondag 19 juni 2016

Kit and Clowder Create and Learn June 2016

Hi everyone,
As always it is exciting seeing the 
new Create and Learn class from Kit and Clowder.
This month was a lovely again.
Here is my colouring for this month:
----------------------------------------------------------------------------------------------
Hallo allemaal,
Zoals altijd is het elke maand spanned wat de nieuwe
uitdaging wordt van de Create and Learn les van Kit and Clowder.
Deze maand was weer uniek.
Hier is mijn kleursel voor deze maand:

4

As you can imagine, it was a true challenge colouring this one.
I love the new techniques I learned again.
The water on the fountain is so real and I love that the most
of this lesson I think.
Althoigh room for improvement as always,
it is nice to challenge myself.
The background was handdrawn by myself.

Thank you so much for visiting today.
Untill next time,
Happy Crafting and hugs,
Marion
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zoals jullie je mischien kunnen voorstellen, was het ook deze
maand weer een echte uitdaging.
Ik heb weer een hoop nieuwe technieken geleerd.
Het water van de fontein is me goed gelukt vindi k zelf
en dat is ook het gedeelte van het kleuren wat ik het meeste
bewonder van mezelf.
Ondanks dat altijd ruimte is voor verbetering, 
is het altijd fijn jezelf uit te dagen.
De achtergrond is met de hand getekend.

Superleuk dat jullie vandaag mijn blog bezochten.
Graag tot de volgende keer,
liefs,
Marion

3 opmerkingen:

  1. Hallo Marion, die Karte ist ein Traum
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het prentje ziet er fantastisch uit, super ingekleurd,vooral het kleed, de haren en de springbron, Ma en Pa.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So impressive, Marion! Your colouring just keeps getting better and better! Beautiful job! Hope you're having a good weekend! Please give the kitties a belly rub from me (if they want it)!

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.