.

Volgers

zaterdag 22 april 2017

Kit and Clowder flowers canvas

Hi everyone,
Recently I showed a colouring 
of flowers:
---------------------------------------------------------------------
Hallo allemaal,
Recentelijk heb ik een kleursel 
laten zien van twee bloemen:


I wanted to do something special with
this colouring so decided to create a 
mixed media canvas with them:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Met dit kleursel wilde ik iets specials maken.
Ik heb een canvas lijstje hiermee bekleed en 
een mixed media project gemaakt:


It was fun making this one.
I used several embelishments from my stash.
Here are some closeups:
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Superleuk dit te maken.
Ik heb diverse embelishements van mijn
eigen voorraad gebruikt voor deze canvas.
Hier zijn enkele closeups:




Flowers were coloured with copics.

Thank you so much for visiting this blog today.
Untill next time,
Happy Crafting and hugs,
Marion
-------------------------------------------------------------------------------------------------
De bloemen zijn ingekleurd met copics.

Superbedankt dat jullie vandaag mijn blog bezochten.
Graag tot de volgende keer.
Liefs,
Marion


5 opmerkingen:

  1. That is very beautiful and your colouring on the flowers is amazing :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er supergaaf uit, vooral de blaadjes van de bloemen zijn prachtig ingekleurd en de versieringen zoals cijferblad, vlinder en hartjes, staan er heel leuk bij, Ma en Pa.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw!!! Ik vind dit supergaaf gedaan Marion!!
    De bloemen zijn ook zo mooi ingekleurd!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. The colouring is amazeballs! But I am also loving the huge amount of texture you have created, the hearts paste bit is my favourite!


    Annabel - Knitty Kitty Digis

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.