.

Volgers

dinsdag 22 augustus 2017

Kit and Clowder monthly marker class August 2017

Hi everyone,
Today I want to share my
monthly colouring class from 
Kit and Clowder with you all.
As always loads of fun and 
loved the colour combos used.
The image is from the Paper Shelter.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hallo allemaal,
Vandaag wil ik graag mijn maandelijkse kleurles
van Kit and Clowder met jullie delen.
Zoals altijd heel veel plezier in het 
kleuren gehad en leuke andere kleurencombos
gebruikt.
Het afdrukje is van de Paper Shelter.


I did some techniques on previous lessons and noticed that
they do become easier and feeling more confident in doing them.
All is coloured with copics.

Thank you so much for visiting this blog today,
Untill next time,
Happy Crafting and hugs,
Marion
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sommige technieken waren van voorgaande lessen.
Ik merk dat ik steeds zelfverzekerder wordt en het gemakkelijker
wordt bepaalde dingen te kleuren en de technieken toe te passen.
Alles is ingekleurd met copics.

Superbedankt dat jullie vandaag dit blog bezochten.
Graag tot de volgende keer,
Liefs,
Marion

4 opmerkingen:

  1. We vinden het een superleuk prentje wat fantastisch ingekleurd is vooral, huid, grassprieten kleedje en vleugels, mooi gedaan, Ma en Pa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. She has come out beautifully Marion! Glad you are feeling a bit more confident, your skills have developed sooo much already.


    Annabel - Knitty Kitty Digis

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi!!! Marion :-D
    Ik vond deze les ook weer zooooo leuk om te doen!
    En....ik ervaar ook hetzelfde als jou.
    Je wordt steeds zelfverzekerder ;-)
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.