.

Volgers

maandag 20 november 2017

Aurorawings

Hi everyone,
Aurorawings came with some awesome 
cute diggies lately, lovely naughty Christmas kitties 
and lovely Christmas dogs.
The Christmas dogs are used in todays card.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hallo allemaal,
Aurorawings heeft recentelijk nieuwe diggies uitgebracht.
Lieve, maar ondeugende katjes tijdens kerst en lieve kersthondjes.
De kersthondjes heb ik op de kaart van vandaag gebruikt.


Aren't they the cutest ?
Mine are coloured with copics.
You can find this cute image here and here.
As they are so lovely, I kept the card clean and simple.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Zijn ze niet superlief ?
Ze zijn gekleurd met copics.
Je kunt dit lieve afdrukje hier en hier kopen.
Omdat de stempel zo lief is en ik graag dit wilde benadrukken,
heb ik een CAS kaartje gemaakt.


The design paper is from Studiolight.

Thank you so much for visiting this blog today.
Untill next time,
Happy Crafting and hugs,
Marion
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Het design papier is van Studiolight.

Superbedankt dat jullie vandaag dit blog bezochten.
Graag tot de volgende keer,
Liefs,
Marion

3 opmerkingen:

  1. Absolutely FANTASTIC and superb colouring :-) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi gekleurd weer!! Marion :-D
    En gaaf zo'n CAS kaartje (het is mij nog nooit gelukt ;-) )
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.