.

Volgers

vrijdag 15 december 2017

Conie Fong Christmas card

Hi everyone,
Today I want to share a Christmas card I made
with a lovely Conie Fong image.
I followed Rhea's Passionate Paper Creations class
with colouring this image.
Made the card with own idea.
Here is the sweet image I coloured along:
-------------------------------------------------------------------------------------------
Hallo allemaal,
Vandaag wil ik een kerstkaartje met jullie delen 
wat ik gemaakt heb met een lief Conie Fong afdrukje.
Het kleuren heb ik gedaan aan de hand Rhea's
Passionate Paper Creations les.
Ik heb de kaart echter naar eigen idee gemaakt.
Hier is het lieve afdrukje dat ik gekleurd heb:


The image is coloured with copics.
Here is the card I made:
------------------------------------------------------------------------------------------------
Het afdrukje is ingekleurd met copics.
Hier is het kaartje wat ik gemaakt heb:


The paper is from a Minc paperset and I used red foil
on it and put it through my Minc.
The Merry Christmas text is from a Studiolight paperpad.
As finishing touch I added liquid pearls as snow falling down on the image.

Thank you so much for visiting this blog today.
Untill next time,
Happy Crafting and hugs,
Marion
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Het papier is uit een Minc papierblok en als folie heb
ik rood gebruikt.
Daarna heb ik ze samen door de Minc gedaan.
De Merry Christmas tekst heb ik van een Studiolight paperpad.
Als laatste en finishing touch heb ik liquid pearls gebruikt als 
vallende sneeuwvlokjes op het afdrukje.

Superbedankt dat jullie vandaag dit blog bezochten.
Graag tot de volgende keer,
Liefs,
Marion

1 opmerking:

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.