.

Volgers

zaterdag 24 februari 2018

Daimond Painting

Hi everyone,
Today I want to share a recent project I made
with Daimond Paintings.
I liked this image from the beginning and although
it looks greyish, there are rarely grey colours used.
Even purple daimonds are used and green daimonds.
This paintings dimensions is 50 x 50 cm.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hallo allemaal,
Vandaag wil ik graag een projectje met jullie delen
wat ik met Daimond Painting gemaakt heb.
Deze afbeelding vond ik de eerste keer dat ik hem zag
al zo leuk, dat ik hem heel graag maken wilde.
Ondanks dat het grijzig uitziet, zijn maar weinig steentjes echt grijs,
paarse en groene steentjes zijn her en der verwerkt.
Het schilderij is 50 x 50 cm groot.


It has a lovely shine in real life.
It took me about 4 months to finish.

Thank you so much for visiting this blog today.
Untill next time,
Happy crafting and hugs,
Marion
----------------------------------------------------------------------------------------------------
In het echt blinkt het schilderij heel mooi.
Het heeft ongeveer 4 maanden geduurd voordat dit af was.

Superbedankt dat jullie vandaag mijn blog bezochten.
Graag tot de volgende keer,
Liefs,
Marion

2 opmerkingen:

  1. Wauw!! Prachtig Marion :-D
    Ik vind het ook een superleuk plaatje.
    Kan me voorstellen dat je hier lang mee bezig bent geweest.
    Het resultaat is supermooi!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.