.

Volgers

zaterdag 10 februari 2018

Passionate Paper Creations Coloring Lesson

Hi everyone,
Today I want to share a colouring with you
made with a class from Passionate Paper Creations.
The image used is from Power Poppy stamps.
It was so much fun and learned some new techniques.
Here is the image I coloured:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hallo allemaal,
Vandaag wil ik graag een kleursel met jullie delen
wat ik met een kleurles van Passionate Paper Creations gemaakt heb.
Het afdrukje is van Power Poppy Stamps.
Het was onwijs leuk dit te kleuren en nieuwe technieken te leren.
Hier is mijn kleursel:


The image and also the background is coloured with copics.
I truly enjoyed this lesson.
Thank you so much for visiting this blog today.
Untill next time,
Happy crafting and hugs,
Marion
----------------------------------------------------------------------------------------------
De tulpen en de achtergrond zijn beiden gekleurd met copics.
Ik heb genoten van deze les.

Superbedankt dat jullie vandaag dit blog bezochten.
Graag tot de volgende keer,
Liefs,
Marion

4 opmerkingen:

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.