.

Volgers

donderdag 23 maart 2017

Little Miss Muffet Stamps DT

Hi everyone,
Today starts a new challenge on the 
Little Miss Muffet Challenge blog.
As always the theme is anything goes.

I used Cuthbert Sweet for my creation.
---------------------------------------------------------------------------
Hallo allemaal,
Vandaag start een nieuwe challenge op
het Little Miss Muffet Challenge blog.
Zoals altijd is alles mag het thema.

Voor deze creatie heb ik Cuthbert Sweet gebruikt:


He is coloured with copics.
I used the blender this time for making fur.
Wanted to try something different.

I made another card box.
Using a card block from Studiolight.
---------------------------------------------------------------------------------
Hij is gekleurd met copics.
Om de vacht wat relief te geven heb ik gewerkt
met de blender omdat ik iets anders wilde proberen.

Ik heb een kaartbox gemaakt.
Gebruik makend van een blokje van Studiolight.


Here is a closeup of the insight, that is made as 3D
I know, hard to see on a pic :)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hier is een closeup van de binnenkant.
In 3D gemaakt, ik weet het, het is altijd moeilijk te zien
op een foto :)


When time, I hope you join us in our challenge.

Thank you for visiting my blog.
Untill next time,
Happy Crafting and hugs,
Marion
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik hoop dat als jullie tijd hebben, jullie meedoen met deze challenge.

Superbedantk voor het bezoeken van mijn blog.
Graag tot de volgende keer,
Liefs,
Marion

7 opmerkingen:

  1. Een prachtig ingekleurd kaartje vinden we dit, en in 3D ziet het geheel nog mooier uit en ook het motiv past bij de komende lente, Ma en Pa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, the fur has turn out so well! I love this effect! The 3D card is pretty awesome too!
    Annabel - Knitty Kitty Digis

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eine wunderschöne Karte, alles so schön in Szene gesetzt, toll
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What an adorable card! I love the image and the scene is fabulous! Hugs, Gail

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is just precious Marion. Brilliant coloring of the fur!

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.