.

Volgers

donderdag 16 december 2010

THEELICHTKAARTJE

Dit kaartje heb ik gisteren aan mijn juf van keramiekschilderen kado gedaan als bedankje. Ik vond het superz dat zij het mooi vond. Ook dit had ik al langer af, maar kon het niet tonen omdat ze op mijn blog komt en het dan geen verrassing meer voor haar zou zijn.
Het afbeeldinkje is mijn eerste beginsel met het inkleuren met de aquamarkers.
Ik ben benieuwd hoe jullie het vinden.
Allereerst het gehele kaartje

En het kaartje met de label apart, het idee van de label is afkomstig
van de magnoliadag van p&p

1 opmerking:

  1. Wowwwwwwww .... wat heb je dat weer supermooi gemaakt Marion, heerlijk is dat he, als ze zo enthousiast reageren :)

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.