.

Volgers

zondag 26 februari 2012

ENJOY YOUR SPECIAL DAY

Well, this could almost be something I could said to myself today !
I have a couple of things to share with you today.

First, I'm so glad and proud to be a DT-member of Let's ink it up (LIIU).
I wanted to be on this DT-team for a while now and YESSSSS I'm finally in this fab team !!
Thanks so much Suzanne and LLIU team for picking me !!

Secondly, as you know I recently one the Sugar Bowl and I know several has been asking me which images this lucky girl picked, well...see below, I even got some fab candy from them !
(I still have to mount some of them, blushing cheeks)

Finally, I want to share a new card with you today which I made with a sketch from The Sugar Bowl. I even used their extra theme craft, which isn't so hard since I use it practically on every card I make.
I used a paper pad from Prima Marketing (Pixie Glen).
I've coloured the image with my copics.
It's not stuffed with embelishments this time, it didn't fit to this card.

I also would like to thank each and everyone of my followers and everyone who was so kind to leave my a comment. They all brightend up my day.
I also want to say a very big welcome to all the new followers, so glad you found me on www and thought I was worth following.

I'm entering this card in the following challenge:
The Sugar Bowl # 78 - Maria-Theresa's sketch & craft
------------------------------------------------------------------------------------
De titel kon bijna betrekking hebben op mezelf vandaag.
Ik heb een aantal dingen die ik graag delen wil met jullie.

Ten eerste, ik ben blij en trots aan te mogen kondigen dat ik lid ben van het DT-team van Let's ink it up (LIIU).
Vanaf de herstart wilde ik heel graag in het DT-team van dit challengeblog en hoera !!!! nu is het zover, ik ben in het geweldige DT-team !!!
Dank je wel Suzanne en LIIU-team dat ik bij jullie DT-team mag horen.

Ten tweede, ik heb de geweldige candy ontvangen die ik onlangs bij The Sugar Bowl gewonnen had, zijn het geen schatjes ? Ik moet eerlijkheidshalver bekennen dat ik sommigen nog mounten moet, bloos..
Kijk maar eens naar de foto als je aagje bent wat ik gewonnen heb.

Ten derde wil ik een kaartje met jullie delen, wat ik gemaakt heb aan de hand van de lopende Sugar Bowl schets.
Als papier heb ik Pixie Glen gebruikt van Prima Marketing.
Het afdrukje heb ik ingekleurd met copics.
Ik heb het qua embellies wat rustiger gehouden, vond het niet bij het kaartje passen, meer is minder in dit geval dacht ik.

Als laatste wil ik me bedanken bij mijn volgers en voor iedereen die reacties op mijn blog geeft, het zijn lichtpuntjes voor me.
Ik wil ook alle nieuwe leden die de weg naar mijn blog gevonden hebben van harte welkom heten. Ik ben zo blij dat jullie me in het www gevonden hebben en dat jullie besloten hebben mij te volgen.


I'm entering this card in the following challenge:
The Sugar Bowl # 78 - Maria-Theresa's sketch & craft

My prize from the Sugar Bowl/ Prijsje wat ik bij Sugar Bowl gewonnen had:


Sugar Bowl sketch:

My card / Mijn kaart:

29 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met je DTschap, wat onwijs leuk.
    Je gewonnen stempels zijn ook prachtig, die pippie langkous ziet er supers uit en zo ook je kaartje. Vind hem helemaal geweldig.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is te veel voor mij hoor... zoveel nieuws zoo laat op de avond (kan er straks niet van slapen) *lol*!!!!
    Gefeliciteerd meid.... geweldig toch dat je in het DT zit wat je al zo lang koesterde... super!!! Ben benieuwd naar je DT kaarten...
    Wat heb je prachtige stempels gewonnen... echt dotjes!!!
    Je kaart is helemaal geweldig.... haha zelf de kat ontbreekt niet!!!
    liefs Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely card Marion. Well done on the DT position. Looking forward to working with you.
    Mags
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hiya Marion, such a gorgeous card. Congratulations! I'm really looking forward to working with you and the rest of the team.

    Maria x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous card Marion, love the stamps you won lucky girl. So happy to have you on our team at LIIU. Hugz Suzanne x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous card Marion, love the stamps you won lucky girl. So happy to have you on our team at LIIU. Hugz Suzanne x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gave kaart!!! En wat super leuk dat je bij het Design team mag waar je heel erg graag bij wilde.

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi weer en die kleuren zijn erg leuk.
    Veel succes met die wedstrijd.
    knuf Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Great stamp selection & a fab card. Love your work, Jx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. van harte Marion met al dit leuke nieuws:0) geniet ervan en veel suc6!
    Je kaart vind ik prachtig, wat een leuke stempel!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je plekjes in de DT. Echt hartstikke gaaf.
    En nog zo'n leuke candy gewonnen en een prachtige kaart gemaakt. Heel erg leuk allemaal.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wow, zoveel leuk nieuws! Ik ben er eens even goed voor gaan zitten om het allemaal te lezen ;-). Leuk hoor, zo'n DT-plekje en een prijs winnen is ook helemaal super. Veel plezier er mee! Je kaart vind ik geweldig, even dacht ik nog: hé, een hondenstempel.... maar dan zag ik er toch een katje opstaan, lol.
    Liefs, Jolita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Proficiat met je DT-plekje, tevens vinden wij het fijn dat je deze prachtige stempels gewonnen hebt, en nu het kaartje: het is heel fijn ingekleurden heeft een prachtig hartje en een supers design, Ma en Pa.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi Marion, wat een geweldig nieuws voor jou zeg! Van harte met je DT-plekkie meis! Ik ben gelijk even gaan kijken bij deze blog en ben ook volger geworden! Veel succes met je DT-schap daar en je gaat het zeker goed doen met je schitterende kaarten. Deze kaart is trouwens ook weer een bjoetie zeg! Maar je weet al dat ik fan van je ben hi hi! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met je DT-plekkie!! Wat een leuke stempeltjes heb je gewonnen, super! En wederom een pracht van een kaart!
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. marion super hoor de stempeltjes die je gewonnen hebt, en je kaartje way je gemaakt hebt is ook wel weer erg leuk
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Marion gefeliciteerd met je DT-plekje! Hartstikke leuk voor je.
    En je hebt super leuke stempels gekozen zeg! Ik moet bekennen dat ik er ook een paar van heb. ;)
    Je nieuwe kaartje is ook weer prachtig gemaakt en mooi gekleurd. Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ohhh helemaal te gek meis! gefeliciteerd:))))
    en onwijs gave stempels!!! geniet van alles!
    liefs,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een leuk nieuws allemaal, gefeliciteerd met je DT-plekje en veel plezier. Je prijsje is geweldig zeg, dat geeft weer fijne knutseluurtjes en je kaartje is prachtig.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd met je DT plek! Super leuke voor je, heel veel plezier!! Wat heb je ook een leuke prijs gewonnen!! Super leuke stempels! Je hebt ook weer een prachtige kaart gemaakt met een schattige stempel en mooie details! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Van harte gefeliciteerd met al het leuke nieuws! Het is je van harte gegund.
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een nieuwtjes zeg, wat moet jij in de wolken zijn. Het is je gegund hoor, hartstikke leuk en dan ook nog zo'n superschattig kaartje om te bewonderen, wij worden gewoon helemaal blij van jou.
    Groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Stunning card Marion! love that cheery lynn die (one of my favourites
    Hugs
    Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ooooooh wat is die haarkleur enig! Super mooi stempeltje en het kaartje is weer een schatje!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  25. This is so so beautiful!!!! I love the image and the fence the cat and dog!!!! Wow fabulous work marion!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Marion this is so cute! Great prize - congratulations! Oh,hubby says that is OK if you send the fare!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. What a great card Marion, such a cute image and lovely papers.
    Thanks for visiting my blog today and leaving such a lovely comment.
    Hugs Teresa xx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hi Marion,
    Stunning card and such beautiful colour combo. Love the adorable image and that lovely die cut heart.
    hugs
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Marion great card, love the papers you've used. The heart looks fab too. Thanks for taking part in the Sugar bowl challenge...new challenge just up. Sorry for the delay in posting this but happy crafting!
    Hugs Erika.

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.