.

Volgers

woensdag 1 februari 2012


HAPPY B-DAY

Dank jullie wel voor jullie fijne reacties, ze geven me inspiratie !

Vandaag een kaartje gemaakt met de nieuwe schets van de Sugar Bowl. Als extra optie was er paper piercing, maar voor 1 keer heb ik de extra (niet noodzakerlijkwijs hoevende) opgave niet gebruikt bij het afdrukje. Het papier wat ik gebruikt heb is van een oudere papierserie van Pion, zo mooi dat ik het bijna niet durf te gebruiken hihi.
Het afdrukje is ingekleurd met copics.
Verder heb ik een vlinderpons gebruikt van MS.
Ik ben ontzettend aagje jullie reacties te lezen over dit kaartje.

Dit kaartje doe mee aan de volgende challenges:
The Sugar Bowl #76 - Gayle´s sketch
Lollipop craft # 65 - Anything goes
Elke kaart een feestje # 100 - Make a card for someone special
---------------------------------------------------------------------
First a very big thank you to all of you who´s taken the time to leave a comment, they really inspire me !

Today I want to share a card with you that I´ve made with the new sketch from the Sugar Bowl. For once I didn´t include the optional extra theme which was paper piercing. I´ve used a Sassy Girl which I coloured with my copics. I´ve used an older paperline from Pion for this card, I hardly dare to use it, ´cause it´s so pretty.
I´ve also used a butterfly punch from MS on this card.

I´m entering this card in the following challenges:

The Sugar Bowl #76 - Gayle´s sketch
Lollipop craft # 65 - Anything goes
Elke kaart een feestje # 100 - Make a card for someone special

Sugar Bowl Sketch:


Mijn kaart / My card:

26 opmerkingen:

  1. Wauw Marion, een prachtige kaart, super mooi papier ook, kan me voorstellen dat je het bijna niet durfde te gebruiken, whii heel herkenbaar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje weer Marion. Papier is indd ook heel erg mooi. Kan me op zich wel voorstellen dat je het bijna niet durft te gebruiken, heb dat ook wel eens. Maar ja, laten liggen is ook zo zonde.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart!!Leuke stempel ook!
    Wil je nog even bedanken voor je bezoek aan mijn blog!

    Fijne dag verder, Erma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is weer keigaaf, ziet er perfect uit.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw Marion, wat een bjoutie met zoveel leuke details. Helemaal toppie!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart,en super leuke stempel.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi gemaakt Marion.
    Ik herken het hoor, koop het Pion papier ook maar durf het nauwelijks te gebruiken.
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een superleuke kaart weer marion
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super mooi kaartje, prachtige kleuren en wat een leuk afdrukje!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi zeg! Ik vind de tegenstelling van zo'n hip stempeltje en een beetje een vintage achtige kaart heel gaaf.

    Fijn dat je mee doet met
    elke Kaart een Feestje!

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtige kaart heb je gemaakt Marion:0) mooie kleuren en details!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful Marion, what a beautiful card and lovely layers. Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk kaartje is dit geworden!!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Elke Kaart een Feestje!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi Marion, jij hebt er werkelijk weer een stunning kaart van gemaakt zeg! Helemaal te gek meis! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow Marion! Your elements are just stunning ... Card too of course ;) Thank you for playing in the Sugar Bowl challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauww wat een beauty Marion.... zulke prachtige kleuren en details!!! En heel mooi papier (zonde om te gebruiken *grapje*)...
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leukertje Marion!!!
    Moie kleurencombi!

    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow Marion,
    This is just gorgeous. Love that image and the beautiful papers and colour combo.
    hugs
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige verjaardagskaart heb je nu weer gemaakt, het ziet in ieder geval supers uit, Ma en Pa.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een super mooie kaart, mooie kleuren, leuke afbeelding en super details! het Pion papier is inderdaad erg mooi! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kaart, Marion. Superlief en hele leuke details. Prachtig! Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  22. prachtige kaart in deze kleurtjes marion.

    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze uitdaging bij elke Kaart een Feestje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Marion.
    Natuurlijk ben ik ook volger van jou geworden, al ben ik niet zo'n goede blogger.
    Ik vind je kaartjes altijd gaaf. Zo ook deze. Maar dat wist je al.hahaha
    Lieve knutselgroetjes Rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een super leuk kaartje heb je gemaakt!!
    Leuk dat je mee doet met Elke Kaart Een Feestje.

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. A worthy winner at the Sugar Bowl - your card is beautiful, Jx

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.