.

Volgers

zondag 3 maart 2013

LOVELY GIFTS


Today I want to share some presents with you that I have received lately from some dear friends.
I feel so lucky to know them.
I received a lovely sewed box, that was intented for the kitchen, but I changed it's purpase and now it is my stamp holder for my Whiff of Joy text stamp collection. Thanx dear Anja, it was a lovely gift and when I see the box I think of the fab evening we shared together.

Also a huge thanx to my dear friend Fay, all the way from "down under" in Australia, which was so kind to send me some handmade stamps, which I am using on the back of my cards and projects.
She also send some lovely postcards and stamps, feel so lucky to know her.

Many, many thanx to the both of you, feel so lucky to know you both, you brighten my day with your lovely gifts.
Big hugs.
----------------------------------------------------------------------
Vandaag wil ik enkele kadootjes met jullie delen dat ik recentelijk van lieve vriendinnen ontvangen heb.
Ik voel me gelukkig hun in mijn leven te hebben.
Ik heb een lieve hangemaakt tasje ontvangen, dat bedoeld was voor in de keuken, maar ik had hier heel andere plannen mee. Ik gebruik het nu in mijn hobbykamer om mijn Whiff of Joy tekststempels op te bergen.
Dank je wel lieve Anja, ik vond het een onwijs lief gebaar en kado en als ik het tasje zie denk ik aan de geweldige avond die we samen hadden.

Tevens een geweldig dank je wel aan mijn lieve vriendin Fay, helemaal van "down under" Austrialië, die me 2 handgemaakte tekstempels stuurde, die ik op het moment gebruik op de achterkant van mijn kaartjes en projectjes.
Ze stuurde tevens hele leuke postzegels en postkaarten naar me toe, ik voel me heel gelukkig dat ik haar ken.

Onwijs bedankt aan jullie beiden, ik voel me vereerd en gelukkig dat jullie in mijn leven zijn, jullie zijn lichtpuntjes voor me met deze lieve kadootjes.
Dikke knuf.

15 opmerkingen:

  1. Oh wat ziet dat mandje er mooi uit.
    Liefs Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely gifts Marion. Very nice someone from here sent you something...xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet dat mandje er prachtig en fleurig uit.
    Groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat gezellig Marion om zulke leuke post te mogen ontvangen, geniet er maar lekker van! Lieve groetjes, Ira
    irascreacorner.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O Dat zier er superleuk uit, wat lief van je vriendinnen om je zo te vertroetelen, heerlijk hoor.
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooh you are lucky they are beautiful. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marion,
    Wat geweldig om zulke vriendinnen te hebben, die je ook nog eens lekker verwennen...mooie spulletjes heb je gekregen...Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh Marion, da hast du ganz was Wundervolles von Anja bekommen, ich freue mich für dich und wünsche dir viel Spaß damit.

    Einen ganz lieben Gruß von Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk! Goede vrienden zijn goud waard!
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je mag af en toe wel eens verwend worden hoor Marion, daar is niks mis mee
    Grs sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful gifts from your dear Friends... Enjoy!! Hugs May x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ben jij inderdaad een rijk mens!!! Super voor je!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful gifts Marion!
    Hugs, Heidi:)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. What a super gift Marion what lovely friends you have, and what a great idea to keep your stamps in it. Thanks for sharing and happy crafting, hugs Erika.

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.