.

Volgers

zaterdag 27 juli 2013

MONTHLY DT PROJECT WHIFF OF JOY


This month the DT team was challenged to create a summer table decoration.
Do check out the Whiff of Joy blog to see what my fellow teammies made.


When I saw this frame at a local store, I just had to buy it, I know exactly what I wanted to do with it.
I saw Katharina using a photoframe and loved the idea.
I also used one of her fab sketches.
I used My Mind's Eye papers and a digi that is relaesed last April, such a sweet sight those two :).
I coloured the image with copics.
Looking forward reading your comments.
-------------------------------------------------------------------
Toen ik deze fotoframe zag bij een lokale winkel, moest ik het gewoon kopen, ik wist dan ook precies wat ik hiermee wilde doen.
Ik zag dat Katharina een fotolijst gebruikt had voor een projectje en ik vond het een prachtig idee.
Ik heb tevens 1 van haar geweldige schetsen gebruikt als basis voor dit frame.
Ik heb My Mind's Eye papier gebruikt en een digi die vanaf April jongstleden te koop is bij Whiff of Joy.
Is het geen plaatje het tafereeltje van die twee ?
Ik heb het afdrukje in gekleurd met copics.
Ik ben aagje naar jullie reacties.

WOJ Products:

16 opmerkingen:

  1. superleuk marion, wat een idee weer
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Another gorgeous project Marion!
    This is beautiful:)
    Hugs, Heidi:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is beautiful Marion. I love the cute image, pretty papers and fabulous design
    hugs Sue xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige creatie ik vind het een toppertje
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een plaatje Marion, zó leuk de lijst Friends en dan deze lieve digi er bij..WOW.. liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is so adorable Marion ! Oh I so love your frames ! You rock Sweetie ! Hugs, blessing and love from Catherine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw Marion, wat een schitterend fotolijstje weer! Super gepimpt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful,love the design and fab image.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Was für eine wundervolle Deko, alles paßt so toll zusammen und dann wieder deine fantastischen Nähte einfach herrlich.


    Wünsche dir noch ein schönes Wochenende, einen ganz lieben Gruß von Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tis weer een echte Marion-creatie geworden. Supermooi zeg. De zomer spat er vanaf zo heerlijk aan het water met een hengeltje. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooi fotolijsje met een nog fijnere kaart erin, supers ingekleurd en mooi van detail, Ma en Pa.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt gaaf geworden zo!
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful project Marion. You always do such gorgeous work. Hugs, Velma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Helemaal schitterend weer Marion, een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hi my dear, What a great and fantastic project! Love it! Great!

    Hugs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.