.

Volgers

zaterdag 9 november 2013

CANDYTIME

CANDYTIME !!!!!

========================================================================================================

This message will stay on top till November 8th.
For newer posts please scroll down.
------------------------------------------------------
Dit bericht blijft bovenaan staan tot 8 november.
Voor nieuwere berichten even naar beneden scrollen.

========================================================================================================


Just a little something for my lovely followers, every now and then it is a pleasure for me to give some blogcandy.
This time I have something special for you as candy, the ribbon card nested dielights from Whiff of Joy.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zo nu en dan is het een plezier voor mij mijn geweldige volgers te belonen met een blogcandy.
Dit keer heb ik iets heel speciaals voor jullie, de ribbon card nested dielights  van Whiff of Joy.


Here is a creation I made with those dies:
-----------------------------------------------------------------
Dit is een creatie wat ik met 1 van de stansjes gemaakt heb:

The candy closes November 8th and I will announce a winner soon after this date.

What are the rules ?
1. You are a follower of my blog (you probably are already)
2. Place the candy with a link back to my blog (in your sidebar)
3. Leave a comment on this post

I wish all who enter good luck.
Last  but not least I want to say a special thanks to Katharina.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Je kunt meedoen tot 8 november. 
Na deze datum zal ik snel de winnaar op mijn blog zetten.

Wat moet je doen ?
1. Je bent volger van mijn blog (waarschijnlijk ben je dit al)
2. Plaats de candy met een link naar mijn blog op je blog (mag in de zijkant)
3. Schrijf een reactie onder dit bericht

Ik wens iedereen die meedoet heel veel succes.
Tenslotte wil ik in het bijzonder Katharina hartelijk bedanken.


59 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende Candy heb je voor ons.
    Het label wat je gemaakt heb is super.
    Ik doe heel graag mee met je Candy
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O ben ik de eerste die nu reageert? Misschien is dit wel een goed teken haha.
    Wat een schitterende stansjes en wat heb je er weer een prachtige creatie van gemaakt. Natuurljik wil ik heel graag meedoen, volgster was ik al en inmiddels heb ik je candy met een link naar jouw blog geplaatst.Leuk dat je dit doet Marion.
    Fijne dag, liefs hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wunderschön gemacht
    liebe Marion
    lg gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hele leuke candy ga je weggeven.
    doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohh Marion hier doe ik heek graag aan mee je hebt er zo,n mooie kaart mee gemaakt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marion,
    Je kaartje is weer prachtig, mooi gemaakt en je candy is super, ik doe graag mee, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke candy, ik doe graag mee en wens een ieder succes!!!

    Groet Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuke stansjes hoor een je creatie is ook erg mooi, ik wil wel een gokje wagen
    grs sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat leuk een candy, ik waag graag een gokje natuurlijk. En wat is je label gaaf geworden.
    Lieve groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oooh I am excited this is a wonderful candy...and have put on my side bar.xxxxxxx love the card with it too.xxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooie gedaan, ziet er toppie uit.
    Knuf, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige candy Marion !
    Ik doe graag mee met de verloting.

    groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. As always you have made the most stunning creation Marion ! Love how you have used the die ! Thank you for giving us the chance to win it ! You are sweet... Hugs, blessings and love from Catherine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. gorgeous creation Marion. Lovely design
    Hugs
    Doreen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Sooo cute, sooo cute,, so cute,,,,,,you are soo creative Marion....

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hi my dear,I´m back again,smile.
    I missed it so much,to stamp and to blog,but there was no way to realize any crafting.
    Now I´m back and I´ll give my best; I hope so....
    Thank you for this great chance winnig such a nice candy.
    Your creation is so cute,I like it very much.As always,when I visit your blog;you give me so much inspirations,so thankful of this.
    Wishing you always a great and funny crafting time,
    hugs Sylvie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Me likey a lot Marion dus doe heel graag mee, dank voor de kans!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke candy ,en een schitterend kaartje heb je ermee gemaakt.
    Ik doe graag mee aan je candy.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke candy ,en een schitterend kaartje heb je ermee gemaakt.
    Ik doe graag mee aan je candy.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Beautiful work Marion!
    And thank you for the candy:)
    Hugs, Heidi:)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wauw wat een prachtige creaties heb je weer gemaakt super mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Geweldige label Marion, wat heb je er toch weer supermooie details in verwerkt! Ook ik ben weg van de nieuwe stansen en waag graag een gokje ;-) Bedankt voor deze kans. Liefs, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel erg leuke candy, zowel voor kaarten als scrapbook! Ik volgde reeds en er staat een link in m'n sidebar . Groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Lovely candy Marion. Love the card you have created using the die. Thanks for the chance to win.
    Mags
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  25. hallo Marion,
    da reihe ich mich dann auch mal schnell ein *lol*. Ich bin zwar auch so immer hier vorbeigekommen,aber nun bin ich offiezieller Verfolger *lol*


    Ich war übrigens heute in Holland einkaufen und habe die schönen Herzen von der Seife entdeckt ;))

    LG, und ein schönes WE
    Beate

    BeantwoordenVerwijderen
  26. das hast du wunderschön gemacht und ich mag Whiff of Joy auch total gern. Ich begebe mich dann mal in deinen Lostopf!
    Lg Kathrin

    BeantwoordenVerwijderen
  27. You've got to be in it to win it Marion.
    Have a super crafty weekend,
    hugs Erika.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hallo liebe Marion...

    dein Werk haut mich mal wieder vom Hocker.. hammer was du immer so zauberst .. bin total begeistert

    Schönen Sonntag wünsch dich dir
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  29. We wensen je veel succes met je caddy, het geheel ziet er prachig uit, Ma en Pa.


    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gaaaaf marion , ik doe graag mee vind deze super leuk xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Thank you for your comment and for the chance to win this sweet candy. Your work is really inspiration for all of us.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Prachtige tag heb je gemaakt, wat een mooie candy geef je weg, ik doe graag mee.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoe speciaal is je ontwerp en ik doe graag mee voor de candy, liefs Henriette xx

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Superbe candy, j'adore tes créations! Merci de ta visite a mon blog!
    Great candy, I love your creations! Thank you for your visit to my blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hi Marion!! Great Blog and love it your ideas and style!!! I am your new follower now. Thanks for this opportunity in this candy's activity!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hello Marion:)
    I would love to try my luck in your blog candy.
    *Hugs, Inger*

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hi, I would like to join your candy :) And... I love the kitty in the corner :D It's starring at me!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wonderful candy!
    Thanks for the chance to win :)

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Lovely design,colors and cats.
    Sweet candy. Thank you.
    Hugs
    Annett aka Kuni

    BeantwoordenVerwijderen
  40. wow wunderschön. Ich hüpfe dann auch mal schnell hinein und hoffe auf ein bischen Glück. lg chris

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Liebe Marion,
    was für ein schönes Candy,da muss ich mich doch nun endlich mal mit eintragen.Vielen lieben Dank für die Chance das Candy zu gewinnen,die Stanze ist wirklich ein Traum.Ein Verfolger Deines Blogs bin ich ja schon länger und verlinkt habe ich das Candy nun auch in meiner Sidebar.
    Ich wünsche Dir noch einen schönen Sonntag und schicke Dir ganz liebe Grüße
    Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hoi Marion. leuk dat ik je even heb gesproken en dat je blij bent met je panpastelletjes. Ik ben ook maar gelijk volger van je geworden. Kunnen we een beetje contact houden.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Thank you for your comment and for the chance to win this sweet candy.
    Your creation is amazing!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hi
    your card is beautiful!!
    thank for your comment on my blog.
    Thanks for the chance to win!
    Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Great design! Thanks for the chance to win the candy, I already put the pic of it with link back here on my sidebar.

    Hugs from Finland,
    Eemeli

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Good morning sweetie, this is just gorgeous :0)) Hugs Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Congrats Marion..I'm your new follower but I really love and adore your creations..thanks for the chance to win this amazing die...

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Thanks for the Chance to Win, I would love to win this die!!

    Hugs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen

  49. Moin Moin from good old germany ( hamburg )

    Ich love the Delights , and i want to win them.
    I ´m follover an your Blog at GFC as Inga Sooth
    I´ve post about yout Candy an my sidebar
    An I leave a Kommend

    I hope I will win

    love
    Inga

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Your label is wonderful.
    Thanks or the chance to win.

    Hugs, bastel_fee

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Gorgeous creation, Marion! Wonderful details! Thanks so much for the chance to win the WOJ dies! I am a follower and I've posted on my sidebar.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Hi Marion, just stopping by to say how delightful your blog is. Thanks so much for sharing. I have recently found your blog and am now following you, and will visit often. Please stop by my blog and perhaps you would like to follow me also. Have a wonderful day. Hugs, Chris
    http://chelencarter-retiredandlovingit.blogspot.ca/

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Thank you for a chance to win some candy I am in love with dies :) I am your newest follower and I have just added your button to my side bar. Congrats to you!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. ben geloof ik nog net op tijd. om een kansje te wagen, dus bij deze wil ik die graag wagen want het zou wel leuk zijn om die te winnen

    liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  55. I love your Design! Thanks für the Candy!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. I love your creations.
    Thanks for chance to win.

    Hugs Sabrina

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Is er al een winnaar bekent ? dan heb ik die gemist...

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.