.

Volgers

dinsdag 25 augustus 2015

Copic Marker Benelux DT

*Dit is een kopie van het Copic Marker Benelux blog*

Hallo allemaal,
Fijn dat jullie vandaag dit blog bezoeken.
Vandaag mag ik, Marion, jullie een kaartje laten zien.
Ik heb een afdrukje van Tiddly Inks gebruikt:


Ik vond het een schattige digi en heb je katje gezien achterop ?
Ik wilde graag een uitdagende kleur voor de scooter en niet
de standaard grijs/zwart/creme kleur.
De kleurtjes die ik gekozen heb, ging ook goed samen met het papier.
Kijk zelf maar:


Tot slot de copic kleurtjes:
Huid: E000 - E00 - E21 - E11 - E04
Haar: E30 - E31 - E33- E35 - E37 - E59
Jurk: BG78 - BG49 - BG45 - BG11
Armen en benen: V01 - V04 - V06 - V09 - W1 - W3 
Schoenen R59 - R27 - R22
Poes vacht: W1 - W3 - W5 - W7 
Poes sjaal: R59 - R27 - R22
Mandje op scooter: BG09 - BG05 - BG01 - BG000
Bloemen in mandje Y15 - Y18 - R85 - R83
Scooter: R05 - R02 - R01 - R00 - W1 - W3 - W5 - W7 - W9

Bedankt dat jullie vandaag dit blog bezochten.
Graag tot een volgende keer,
Liefs,
Marion


5 opmerkingen:

  1. Dit kaartje ziet er geweldig uit, prachtig ingekleurd, met mooie vlaggetjes en een heel mooi katje, Ma en Pa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card Marion, i love it .
    Hugs
    Kuni

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is so sweet Marion ! Love the little kitty ! Great colouring as always ! Hugs, blessings and love from Catherine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A sweet card, Marion! Love the kitties - the die-cut and the one in the image! Beautiful colouring as always, and lovely layout. I miss seeing you at my blog - I always enjoy your encouraging words. I will email you soon, my friend. Sending hugs to you and cuddles to your furbabies!

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.