.

Volgers

donderdag 6 augustus 2015

Dutchdoobadoo GDT

*Dit is een kopie van het Dutchdoobadoo blog*

Hallo allemaal,
Vandaag mag ik jullie mijn laatste creatie als GDT
laten zien.
Zeemeerminnen horen bij de zomer,
daarom heb ik gekozen voor deze digi: 


De paperart van Dutchdoobadoo past hier perfect bij het zomerse thema.
Ik heb ze ingekleurd met copics:


Ook de cardboard hartjes gebruik ik heel graag op mijn kaartjes en creaties.
Ze blijven tijdloos en mooi:

En hier is mijn kaartje:

Ik hoop dat ik jullie inspiratie gegeven heb.
Het was een eer voor dit blog GDT te zijn.
Liefs,
Marion

5 opmerkingen:

  1. very beautiful card
    love coloring
    hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is gorgeous,love the image and fabulous details.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is weer super ingekleurd, vooral de varen blaadjes, de zeemeermin en de schildpadjesen een lief katje, Ma en Pa.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is gorgeous Marion ! Love the image and the embellies, so sweet... Hugs, blessings and love from Catherine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Soooo lovely Marion. I love the image and the texture and of course your amazing colouring. Lovely indeed.
    Hugs.

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.