.

Volgers

donderdag 18 februari 2016

Kit and Clowder Create and learn class February

Hi everyone,
Today I got something to show you again,
I am early with this months Create and Learn lesson
but it was so much fun to do that I just
had to finish this.
Learned a lot like every month.
Unfortunately I did not have the colouring
materials that are used on the class for the background,
so I had to use alternative ones.
Do think the black and red looks nicely behing this image.
Anyways, proud of the endrestult and proud to share it with you.
Looking forward to next month already.
-------------------------------------------------------------------------------------------
Hallo allemaal.
Vandaag heb ik opnieuw iets dat ik met jullie delen mag.
Deze maand ben ik erg snel geweest met mijn
Create and Learn les maar het was zo gaaf om te doen
dat ik bijna niet stoppen kon.
Zoals elke maand weer veel geleerd.
Helaas had ik niet de kleurmaterialen die oorspronkelijk
gebruikt zijn in deze les, dus moest ik op zoek naar alternatieven.
Toch vind ik deze kleurencombi in zwart/rood heel goed
bij het meisje en de draak passen.
Best trots op het eindresiltaat ben ik en ik wil dit dan
ook graag met jullie delen.
Ik kijk nu al uit naar volgende maand.

Thank you so much for visiting today.
Untill next time,
Happy crafting and hugs,
Marion
-------------------------------------------------------------------------------------
Superbedankt dat jullie vandaag mijn blog bezochten.
Graag tot een volgende keer,
Liefs,
Marion

4 opmerkingen:

  1. Dit afdrukje ziet er fantastisch uit, prachtig ingekleurd met fijne op elkaar passende tinten, Ma en Pa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. it is amazing!
    love it!
    I would love to take those clases but I cant..
    Bad Kitty's Craftroom
    >^.^<

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fantastisch ingekleurd en een prachtige afbeelding .Ik vind de achtergrond erg mooi.
    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. It is magnificent, Marion! You are so talented! Beautiful colouring and background! Sending hugs to you, my friend! Also a little cuddle to your furbabies!

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.