.

Volgers

vrijdag 26 februari 2016

Kit and Clowder perfecting pencils class

Hi everyone,
So happy you stopped by today.
Although I love my copics, it is so nice
to have several colouring mediums to choose from.
Recently I started with the perfecting pencils class at
Kit and Clowder.
I have had my Polychromos for some time now,
but only recently started using them more and more.
 Although still a lot to learn, pencils colouring is soooo
different from copics I am so proud of my third colouring of this image
that I want to share it with you before she makes it to a project.
Here is my colouring:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hallo allemaal,
Wat leuk dat jullie vandaag dit blog bezoeken.
Ondanks dat ik het geweldig vind met mijn copics te kleuren,
is afwisseling in kleurmediums ook fijn :)
Recentelijk ben ik gestart met de perfecting pencils class 
van Kit and Clowder.
Ik heb mijn polychromos al een tijdje,
maar gebruik ze pas sinds kort regelmatig.
Natuurlijk is nog een hoop te leren over het inkleruen met potloden.
Het is echt heel anders dan met copics kleuren.
Ondanks dat ik geen projectje gemaakt heb met het eindresultaat wil
ik ze toch alvast met jullie delen.
Hier is mijn kleursel:


No mineral blending, but only pencils are used here.
I got some lovely feedback from Alyce in the class that
really helped. 
To show I do need to practise, here is a pic that shows my first
and third try.
------------------------------------------------------------------------------------------
Ik heb geen kleurloze terpentine gebruikt bij het inkleuren, alles
is ingekleurd met de potloden.
Ik heb feedback van Alyce gekregen waardoor ik mijn
kleursel verbeteren kon.
Kijk zelf maar, ook ik heb oefening nodig :)
Ik heb een collage gemaakt van mijn derde inkleurpoging en mijn eerste:


As you can see a lot of difference in the two, the left one
was my first attempt :)
Going to show a project with it soon, working on this :)
Thank you all for stopping by.
Untill next time,
Happy Crafting and hugs,
Marion
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Zoals jullie zien is er een heel groot verschil tussen mijn eerste kleursel 
en mijn derde :)
Ik ben op het moment met een projectje bezig en zal
dit asap met jullie delen.
Bedankt dat jullie vandaag mijn blog bezochten.
Graag tot de volgende keer,
Liefs,
Marion

4 opmerkingen:

  1. So beautiful, Marion! Congratulations on your pencil colouring! I have such a long way to go! Some day I will tackle this! You've done an amazing job! I think an extra treat for Moppie and Droppie is in order!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Mariom,
    Heb jij ook de Polychromos van Faber Castell? Ik ben daar helemaal fan van, ze blenden zo mooi. Ik vind dat het kleuren met potloden veel langer duurt dan met de copics. Je ziet een groot verschil je hebt het prachtig gekleurd.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het meisje is prachtig ingekleurd, en ziet er super gaaf uit, Ma en Pa.

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.