.

Volgers

zaterdag 28 april 2018

Knitty Kitty DT

Hi everyone,
Today I am proud to show you
another creation I made with one of the cute Knitty Kitty digis.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Hallo allemaal,
met gepaste trots laat ik jullie opnieuw een creatie zien
die ik gemaakt heb met 1 van de superleuke Knitty Kitty digis.


This image is called cupcake kitty.
You can find this cute image here.

I coloured my kitty with Prismacolor pencils.

This is the card I made with this image:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Dit afdrukje heet cupcake kitty.
Je kunt dit afdrukje hier kopen.

Het afdrukje is ingekleurd met Prismacolor potloden.

Dit is de kaart wat ik met dit afdrukje gemaakt heb:


Papers are from Magnolia.
The little bow next to the image is self drying clay
that I used to fill a bow mould.
The little straws where bought at a craft show.
I tied them together with twine.

Thank you so much for viisiting this blog today.
Untill next time,
Happy Crafting and hugs,
Marion
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Papier is van Magnolia.
De strik aan de bovenkant naast het afdrukje is zelfgemaakt
met zelfdrogende klei en een strikvorm.
De rietjes zijn op een beurs gekocht.
Ik heb ze samengebonden met twine.

Superbedankt dat jullie vandaag dit blog bezochten.
Graag tot de volgende keer,
Liefs,
Marion

2 opmerkingen:

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.