.

Volgers

donderdag 21 juni 2018

Kit and Clowder Monthly Marker Class

Hi everyone,
Today I want to share my monthly marker class
with you.
Coloured with copics.
The image is from Lee Holland.
It was like every month, challenging and
awesome to colour.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hallo allemaal,
Vandaag wil ik graag mijn maandelijkse marker les
met jullie delen.
Ingekleurd met copics.
Afdrukje is van Lee Holland.
Het was zoals elke maand, uitdagend en geweldig
dit te kleuren.


The fence (and background) is drawn in by myself.
Like said challenging, but love this challenge.
On to my pencil class....

Thank you so much for visiting this blog today,
Untill next time,
Happy Crafting and hugs,
Marion
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Het hekwerk en de achtergrond heb ik zelf getekend en gekleurd.
Zoals gezegd, een uitdaging, maar 1 waar ik van hou.
Op naar mijn potlodenles.

Superbedankt dat jullie vandaag dit blog bezochten.
Graag tot de volgende keer,
Liefs,
Marion

2 opmerkingen:

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.