.

Volgers

donderdag 16 augustus 2018

Colouring flowers with Powerpoppy Stamps and Kit and Clowder

Hi everyone,
Today I would like to show you my
pencil colouring from the Powerpoppy stamp,
coloured with the lovely Kit and Clowder class
that was for free at the 20.000 member celebration.
This time I coloured it with Prismacolor premier pencils.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------"
Hallo allemaal,
Vandaag wil ik graag mijn potloden kleursel laten zien 
van de Powerpoppy stamp digi gekleurd met de video van 
Kit and Clowder ter ere van 20.000 Facebook leden.
Dit keer heb ik de les ingekleurd met Prismacolor premier potloden.


I had a lot of fun colouring this sweet image and loved
the control I had with my pencils.
I am just in time before the new class starts :) .

Thank you so much for visiting this blog today,
Untill next time,
Happy craffting and hugs,
Marion
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Supergaaf deze in te kleuren en heel ontspannend.
Vond het supergaaf de betere controle die je had met dit
afdrukje tijdens het inkleuren met potloden.
Net op tijd klaar voordat ik met een nieuwe les start :)

Superbedankt dat jullie vandaag dit blog bezochten.
Graag tot de volgende keer,
Liefs,
Marion

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.