.

Volgers

dinsdag 7 augustus 2018

Powerpoppy stamps

Hi everyone,
Today I want to share a colouring 
with you all I did with a lovely just released
Powerpoppy digistamp.
Colouring is done with Prismacolor pencils.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hallo allemaal,
Vandaag wil ik graag een kleursel met jullie delen.
Het afdrukje is nog niet zolang uit en is van Powerpoppy stamps.
Ingekleurd met Prismacolor potloden.


I love this sweet image and had a lot of fun colouring it.

Thank you so much for visiting this blog today.
Untill next time,
Happy Crafting and hugs,
Marion
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik hou van deze afbeelding en ik had veel plezier
tijdens het inkleuren.

Superbedankt dat jullie vandaag dit blog bezochten.
Graag tot de volgende keer,
Liefs,
Marion

1 opmerking:

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.