.

Volgers

zaterdag 29 december 2018

Advent Calender Hobbyvision

Hi everyone,
Today I want to share my advent calender I made this year.
It was a complete package from Hobbyvision.
Easy to make, but time consuming.
I did enjoy every moment I spend on it.
It was lovely doing something different than my usual colouring to relax.
Papers are from Mintay.
Here is my advent calender:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hallo allemaal,
Vandaag wil ik graag mijn adventkalender met jullie delen.
Ik heb deze dit jaar gemaakt met een hobbypakket van Hobbyvision.
Het was makkelijk deze te maken, maar het duurde best lang totdat ik
hem af had.
Desondanks van elk moment genoten dat ik aan de kalender gewerkt heb.
Ook heerlijk even iets anders te doen dan te kleuren om te ontspannen.
Papier is van Mintay.
Hier is mijn advent kalender:


I love the soft colours of the paper used.
The numbers are cut out twice and added some foam 
between layers to make them stand out more.
Here are some more detailed pics:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik vind de zachte kleurtjes van het papier geweldig en mooi.
De nummers zijn twee keer uitgeknipt en met een foamlaagje ertussen geplakt 
komen de cijfers meer naar voren.
Hier zijn wat close ups:



The border punch I used is an older one from Martha Stewart.

Thank you so much for visiting this blog today.
Untill next time,
Happy crafting and hugs,
Marion
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
De randpons die ik gebruikt heb is een oudere van Martha Stewart.

Superbedank dat jullie dit blog bezochten.
Graag tot de volgende keer,
Liefs,
Marion

2 opmerkingen:

  1. Dat ziet er supermooi uit!! Marion :-D
    En het zal inderdaad veel werk zijn geweest.
    Maar dan heb je ook wat ;-)
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.