.

Volgers

zondag 21 juli 2019

Aurorawings Facebook challenge DT

Hi everyone,
A new anything goes challenge has started
over at the Aurorawings Facebook Group

I used a lovely sprite to start my card:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hallo allemaal,
Vandaag start een nieuwe challenge op de Aurorawings
Facebook groep.

Ik heb een lieve sprite gebruikt voor deze uitdaging:


She is called Thistle Sprite and you can find her here:

Mine is coloured with copics.

This is the card I made with this cute image:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ze heet Thistle Sprite en je kunt haar hier kopen:

Mijn afdrukje is ingekleurd met copics.

Dit is het kaartje wat ik met dit lieve afdrukje gemaakt heb:


The text and the paper are from my stash, but sadly I do not know
which company.
The cyrstals are from Whiff of Joy.

Need more inspiration ?
Check out the Aurorawings Showcase blog or visit

Thank you so much for visiting this blog today.
Untill next time,
Happy Crafting and hugs,
Marion
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
De tekst en het papier zijn van mijn voorraad, helaas weet ik niet
meer van welke firma beiden zijn.
De steentjes zijn van Whiff of Joy.

Meer inspiratie nodig ?
Neem een kijkje op het Aurorawings Showcase blog 
of breng een bezoekje aan de

Superbedankt dat jullie vandaag mijn blog bezocht hebben.
Graag tot de volgende keer,
Liefs,
Marion

1 opmerking:

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.