.

Volgers

vrijdag 2 augustus 2019

Handlettering cat

Hi everyone,
Today I want to share a new project with you all.
I made this as a gift and since it has been received,
I can share it with you all.
I was inspired by a handlettering magazine.
Used Prismacolor pencils.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hallo allemaal,
Vandaag wil ik graag een nieuw projectje met jullie delen.
Ik heb dit gemaakt voor iemand die het inmiddels ontvangen heeft.
Daarom kan ik het nu met jullie delen.
Geïnspireerd door een handlettering tijdschrift.
Ik heb Prismacolor potloden gebruikt:


I also made a pic of the drawing whilst unframed:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Hier is een foto van het ontwerp zonder lijstje:


I loved making this one.

Thank you so much for visiting this blog today.
Untill next time,
Happy Crafting and hugs,
Marion
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik vond het erg leuk deze te maken.

Superbedankt dat jullie vandaag mijn blog bezochten.
Graag tot de volgende keer,
Liefs,
Marion

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.