.

Volgers

maandag 12 augustus 2019

Kleuren met Potloden DT

Hi everyone,
Today I want to share a creation with you
that I made for the Kleuren met potloden blog.
I used a supercute image from Di's Digistamps.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Hallo allemaal,
Vandaag wil ik een creatie met jullie delen wat ik 
gemaakt heb voor het  Kleuren met potloden blog.
Ik heb een superlief afdrukje gebruikt van Di's Digistamps.


I coloured the image with my Prismacolor pencils.
Sadly I did not write down the colours I have used.
However, if you are a regulair follower, the colour
combos are my standard blends I used.
This is the card I made with this supercute image:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Het afdrukje is ingekleurd met Prismacolor potloden.
Helaas heb ik dit keer niet de kleurtjes opgeschreven
die ik gebruikt heb.
Als je echter een trouwe volger bent, het zijn de standaard
kleurschakeringen wat ik bij het inkleuren gebruikt heb.
Dit is het kaartje wat ik met dit lieve afdrukje gemaakt heb:


Design paper is from Magnolia.
The saying is made with my Wordpunch.
(Thank you Lynn for the inspiration)
As I used bright colours in my colouring,
I wanted to transfer those to the rest of the card, 
without loosing the soft pink of the paper.
Therefor I used several bright colours for the color word.

Thank you so much for visiting this blog today.
Untill next time,
Happy crafting and hugs,
Marion
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Design papier is van Magnolia.
De zin is gemaakt met mijn Wordpunch.
(Dank je Lynn voor de inspiratie)
Omdat ik fellere kleurtjes in mijn kleursel gebruikt heb,
wilde ik dit ook naar de rest van de kaart overdragen, 
zonder dat de lieve zachte kleur van het achtergrond papier in het 
geding kwam.
Daarom heb ik diverse fellere kleurtje gebruikt voor het color woord.

Superbedankt dat jullie vandaag dit blog bezochten.
Graag tot de volgende keer,
Liefs,
Marion

1 opmerking:

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.