.

Volgers

zaterdag 19 oktober 2019

September monthly pencil class Kit and Clowder

Hi everyone,
Today I want to share my pencil class colouring
from past month with you.
I just finished this one.
Coloured with Prismacolor pencils.
Learned a lot and it was fun.
The image we used this month is from Powerpoppy stamps,
one of my favo stamp companies.
Here is my colouring:
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Hallo allemaal,
Vandaag wil ik graag mijn potlodenles met jullie delen 
van afgelopen maand.
Ik heb hem net af.
Gekleurd met Prismacolor potloden.
Opnieuw veel geleerd en dit met veel plezier gekleurd.
Het afdrukje van deze maand is afkomstig van Powerpoppy stamps.
1 van mijn favoriete stempelmerken.
Hier is mijn kleursel:


I loved  colouring the gears and the gemstone.
The dragonfly was a lot of fun too.
I am going to try this one again, as it was such fun.

Thank you so much for visiting this blog today.
Untill next time,
Happy crafting and hugs,
Marion
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Favoriet dit keer waren de tandwielen en de edelsteen.
De libelle was ook onwijs leuk te kleuren.

Superbedankt dat jullie vandaag dit blog bezochten.
Graag tot de volgende keer,'
Liefs,
Marion

2 opmerkingen:

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.