.

Volgers

woensdag 4 maart 2020

Glass Bottle with rubons

Hi everyone,
Today I want to share an idea with you all
that I saw at a craftshow.
I loved the idea and decided to give this a try 
on a glass bottle I had in my stash.
Rubons are from Studiolight.
---------------------------------------------------------------------------------
Hallo allemaal,
Vandaag wil ik graag een idee met jullie delen wat ik
op een hobbybeurs tegenkwam.
Ik vond het idee geweldig en wilde dit graag uitproberen
op een glazen fles die ik thuis had.
De rubons zijn van Studiolight.


Here are the pics separate from each other:
------------------------------------------------------------------------------
De foto's afzonderlijk:





Thankfully the friend this went to was happy too 
to receive this.

Thank you so much for visiting this blog today.
Untill next time,
Happy crafting and hugs,
Marion
----------------------------------------------------------------------------------
Gelukkig vond de vriendin die dit als geschenk kreeg
het ook mooi.

Superbedankt dat jullie vandaag dit blog bezochten,
Graag tot de volgende keer,
Liefs,
Marion

1 opmerking:

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.