.

Volgers

donderdag 30 april 2020

Kit and Clowder Monthly Marker Class April 2020

Hi everyone,
Today I want to share a colouring with 
you that I made with my copics.
It is the April monthly marker class from Kit and Clowder
and it comes with a free image.
Take a peek:
----------------------------------------------------------------------------------------
Hallo allemaal,
Vandaag wil ik een afbeelding met jullie delen die ik gekleurd
heb met mijn copics.
Het is de maandelijkse markerles voor April van Kit and Clowder.
Deze afbeelding zat bij de les.
Hier is de gekleurde afbeelding:


I loved colouring this one, it is so cheerfull.

Thank you so much for visiting my blog.
Untill next time,
Happy crafting and hugs,
Marion
---------------------------------------------------------------------------------------------
Ik vond het gaaf deze te kleuren, het is zo vrolijk gekleurd.

Superbedankt dat jullie vandaag mijn blog bezochten.
Graag tot de volgende keer,
Liefs,
Marion

2 opmerkingen:

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.