.

Volgers

zaterdag 23 mei 2020

Two parrots - Colin Bradley Art

Hi everyone,
Today I want to share a painting with you
that I made with a lesson from Colin Bradley Art.
I loved every bit of colouring on this image as
I love to try different techniques and things.
Here is my painting of the two parrots:
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Hallo allemaal,
Vandaag wil ik graag een schilderij met jullie delen wat ik 
gemaakt heb met een les van Colin Bradley Art.
Ik heb genoten van elk kleurstreek die ik zette.
Nieuwe technieken geleerd en nieuwe dingen geleerd.
Hier is mijn kleursel van de twee papagaaien:


The parrots are coloured with Pitt Pastel pencils.

Thank you so much for visiting this blog today.
Untill next time,
Happy crafting and hugs,
Marion
----------------------------------------------------------------------------------------------------
De papagaaien zijn gekleurd met Pitt Pastel pencils.

Superbedankt dat jullie vandaag dit blog bezochten.
Graag tot de volgende keer,
Liefs,
Marion

3 opmerkingen:

  1. Zoooooooooooooo mooi!! Marion.
    Ik heb er verder gewoon geen woorden voor ;-)
    Een kunstwerkje!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat heb je dat mooi gedaan.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.