.

Volgers

vrijdag 10 juli 2020

Siamese kitten - Colin Bradley Art

Hi everyone,
Today I want to share a colouring with you
that I made with an amazing Colin Bradley Art class.
I love to colour animals /cats, so this one was defo
one I wanted to give a try.
It is a Siamese kitten.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Hallo allemaal,
Vandaag wil ik een kleursel met jullie delen wat ik gemaakt heb
met een fantastische les van Colin Bradley Art.
Ik vind het geweldig dieren te kleuren, in het bijzonder katten.
Deze stond dus echt op mijn verlanglijstje en kon niet wachten tot ik starten kon.
Het is een Siamees katje.


This image is coloured with Faber Castell pitt pastel pencils.
I have lost count of the fun hours colouring this one size A4, but
loved every second of this.

Thank you so much for visiting this blog today.
Untill next time,
Happy crafting and hugs,
Marion
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Het schilderij is gekleurd met Faber Castell pitt pastel potloden.
Ik ben gestopt met het tellen van de uren die ik aan dit A4 schilderij 
besteed heb, maar ik heb wel van elke minuut genoten.

Superbedankt dat jullie vandaag dit blog bezochten.
Graag tot de volgende keer,
Liefs,
Marion

2 opmerkingen:

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.