.

Volgers

zaterdag 10 oktober 2020

Colin Bradley Art - African lady in Shadow

 Hi everyone,
Today I want to share a colouring
with you that I made with a video course from Colin Bradley Art.
I love colouring these black and white and
already did some animals in this colour but doing humans
is so different.
I used only 4 pencil colours with this class.
This is my artwork:
------------------------------------------------------------------------------------------------
Hallo allemaal,
vandaag wil ik een kleursel met jullie delen wat
ik gemaakt heb met een video cursus van  Colin Bradley Art.
Ik hou van deze zwart/wit lessen en ik heb al een paar
dieren in zwart/wit gekleurd, maar mensen is toch net weer anders.
Ik heb slechts 4 potloden gebruikt bij deze les.
Dit is mijn schilderij:


I loved colouring this lesson.
You can find more details to all portrait classes here 
and to this class only here .

Thank you so much for visiting this blog today.
Untill next time,
Happy crafting and hugs,
Marion
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik heb genoten van het kleuren.
Je kunt meer details vinden over deze lessen hier.
En hier voor deze les.

Superbedankt dat jullie vandaag dit blog bezochten.
Graag tot de volgende keer,
Liefs,
Marion

2 opmerkingen:

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.