.

Volgers

zaterdag 3 oktober 2020

Colin Bradley Art

 Hi everyone,
Today I want to share another lesson
from Colin Bradley Art that I truly enjoyed.
The colouring that I want to share today is called
Lion in Shadow.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Hallo allemaal.
Vandaag wil ik graag opnieuw een les met jullie
delen van  Colin Bradley Art waar ik van genoten heb.
Het is tevens mijn blogpost voor het Kleuren met potloden blog.
Het kleursel wat ik vandaag wil delen met jullie heet 
Lion in Shadow.


It was such fun and can you believe only 4 pencils are used in this image ?
2 Cretacolor (250 and 229) and 2 Pitt Pastel (101 and 270) pencils.
This lesson can be found here: 
I truly enjoy these black and white lessons and
had so much joy colouring this.

Thank you so much for visiting this blog today.
Untill next time,
Happt crafting and hugs,
Marion
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Het was zo gaaf dit te kleuren en dat met slechts 4 kleuren.
2 Cretacolor (250 and 229) en 2 Pitt Pastel (101 and 270) potloden.
Deze les kun je hier vinden.
Ik geniet van deze zwart/wit tekeningen en
het kleuren hiervan.

Superbedankt dat jullie vandaag dit blog bezochten.
Graag tot de volgende keer,
Marion

2 opmerkingen:

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.