.

Volgers

vrijdag 19 maart 2021

Colin Bradley School of Art

 Hi everyone,
Today I have choosen to show you a 
shadow picture lesson I made at Colin Bradley School of Art.
I made the tiger in shadow with just 4 different pencils.
Here is my colouring:
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Hallo allemaal,
Vandaag heb ik gekozen jullie dit schilderij te laten zien
dat ik gemaakt heb bij 
 Colin Bradley School of Art.
Dit schilderij is gemaakt met slechts 4 verschillende potloden.
Dit is mijn schilderij:



The pencils I used are 
Faber Castell Pitt Pastels 270 - 101
Cretacolor 229 - 250

I had a lot of fun colouring this.

Thank you so much for visiting this blog today.
Untill next time,
Happy crafting and hugs,
Marion
--------------------------------------------------------------------------------
De potloden die ik gebruikt heb zijn:
Faber Castell Pitt Pastels 270 - 101
Cretacolor 229 - 250

Ik vond deze les echt superleuk om te doen.

Superbedankt dat jullie vandaag dit blog bezochten.
Graag tot de volgende keer,
Liefs,
Marion

1 opmerking:

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.