.

Volgers

woensdag 21 juli 2021

Man with beard - Colin Bradley School of Art

 Hi everyone,
Today I want to share another lesson from 
Colin Bradley School of Art.
At the beginning of this year I wante to learn
|how to draw long furr hair and this lesson
is defo a good exercize.
Here is my version of the Man with beard lesson:

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Hallo allemaal.
Vandaag wil ik graag opnieuw een les met jullie delen van
Colin Bradley School of Art.
Aan het begin van het jaar heb ik me voorgenomen me meer
te gaan verdiepen in het tekenen van langer vachthaar en deze les
is een goede oefening.
Hier is mijn kleursel van Man with beard les:


It is coloured on dark grey Pastelmat paper and only 4 pencil colours are used.
Truly enjoyed colouring this piece.

Thank you so much for visiting this blog today.
Untill next time,
Happy crafting and hugs,
Marion
-------------------------------------------------------------------------------------------
Deze les is gekleurd op donkergrijs Pastelmat papier en
slechts 4 verschillende potloodkleuren zijn gebruikt.
Het was erg leuk deze les te kleuren.

Superbedankt dat jullie vandaag ditr blog bezochten.
Graag tot de volgende keer,
|Liefs,
Marion

1 opmerking:

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.