.

Volgers

dinsdag 14 september 2021

Colin Bradley School of Art - Rainbow Bee Eater Birdie

 Hi everyone,
Today I want to share another lesson I thoroughly
enjoyed from Colin Bradley School of Art.
 I enjoyed colouring along and hearing Colins soothing voice.
Here is my version of little Rainbow Bee eater Birdie:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hallo allemaal,
Vandaag wil ik opnieuw een les met jullie delen wat ik 
Meet veel plezier gemaakt heb bij Colin Bradley School of Art.
Ik heb genoten van het kleuren en naar het luisteren naar de 
kalmerende stem van Colin.
Dit is mijn versie van Little Rainbow Bee eater Birdie:

Coloured with Cretacolor, FC Pitt, Stabilo Carthobello and Caran d'Ache 
pastel pencils on Pastelmat paper.

Thank you so much for visiting this blog today.
Untill next time,
Happy Crafting and hugs,
Marion
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gekleurd met Cretacolor, FC Pitt, Stabilo Carthobello en Caran D'Ache
pastel potloden op Pastelmat papier.

Superbedankt dat jullie vandaag dit blog bezochten.
Graag tot een volgende keer,
Liefs,
Marion

1 opmerking:

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.