.

Volgers

zaterdag 26 februari 2022

Creative craft lab Ted - Pregnancy cards

 Hi everyone,
Today I want to share 2 cards I made recently 
after a long time of no card making.
But Ted, a new bear die from Creative Craftlab was so 
cute, I gave it a try.
As the mother to be is expecting twins, I used Teds arms and faces twice.

And here are separate pics of the two cards made
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hallo allemaal,
Vandaag wil ik deze twee bijzondere kaartjes met jullie delen.
Het zijn de eerste van mijn hand na een lange tijd.
Ted, de nieuwe beerstansjes van Creative Craftlab zijn zo mooi, dat ik
ermee werken wilde.
Er gaat een tweeling geboren worden, daarom twee Tedjes in de luier.

En hier zijn de kaartjes die ik gemaakt heb, 1 voor de bijna oma en opa en 
1 voor het gezin dat de tweeling verwacht.






Both are Slimline cards. I used paper from a cardkit I received.
The letters Hoera are made with older Whiff of Joy alfabet dies and the 
other sayings are done with my We Are Memorykeepers Word punch.

Thank you so much for visiting this blog today.
untill next time,
Happy crafting and hugs,
Marion
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Beide zijn Slimlijn kaartjes.
Het papier wat ik gebruikt heb was onderdeel van een cardkit.
Het woord Hoera is gemaakt met alfabet stansjes van Whiff of Joy.
De andere woorden zijn gemaakt met de We Are Memorykeepers Word pons.

Super bedankt dat jullie vandaag dit blog bezochten.
Graag tot de volgende keer,
liefs,
Marion

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.