.

Volgers

dinsdag 14 februari 2012

HUGS AND KISSES

Afgelopen weekend mocht ik de onwijs gave candy ontvangen die ik van Bea gekregen had, ohhh het is echt zoveel...ben nog bezig al dat moois te bekijken, ik zal snel een foto maken voor jullie, zodat jullie het zelf zien kunnen wat ik allemaal gekregen heb, het is echt veel en keigaaf ! Dank je wel Bea, voor al dat moois !!

Vandaag is Valentijnsdag en ik wil iedereen graag een hele fijne Valentijnsdag wensen. Ik werd onwijs verrast door mijn manneke, die mij verraste met dit boeket:
Ik kreeg ook een schitterende kaart en een lief beertje van mijn ouders, dank jullie wel, jullie zijn schatten !!!
Kortom, ik ben heerlijk verwend geworden en ik hoop dat jullie ook zo verwend zijn geworden.

Er is een nieuwe challenge gestart bij the Sugar Bowl en het extra thema is dit keer love. Ik wist gelijk welke stempel ik zou gebruiken, dat was Hippy Love van de Sugar Nellie Simply Sassy range. Ik heb haar ingekleurd met copics. Onlangs had ik prachtig Pion papier besteld, wat perfect bij het thema aansloot. Het kaartje heb ik voor de rest vrij rustig gehouden, ik vond meer niet nodig. Ik heb de heart tag doohickey gebruikt en een vogeltje van Prima Marketing.
Ik ben ontzettend benieuwd hoe jullie het kaartje vinden.

Dit kaartje doet mee aan de volgende challenges:
The Sugar Bowl #77- Kiki's sketch & Love
Dream Valley Challenges #25 - Valentine
Creative Inspirations #149 - Lots of Love
Cute card thursday #203 - Pink Valentine
------------------------------------------------------------------------------------
Owwww...I received an amazing candy that I won at Bea's blog, lots and lots of papers...I will post a picture soon so you can see what a jummy and stunning candy I have won. Thanks so much Bea for this amazing and lovely candy !!

Today is Valentine's day and I want to wish you all a verry happy and loving Valentine's day. I hope you all are spoiled today, as I was.
I received this gorgeous stunning flowers from my hubbie today:
I was also pampered from my parents today with a cute lovely card and an even cutter bear. Thanks so much for pampering me !! xoxo !!

A new challenge has started over at  the Sugar Bowl, you have to make a card according to the sketch and the optional extra theme is love.
I knew right away that I wanted to use Hippy Love from Sugar Nellies Simply Sassy range. I've coloured the image with copics. Recently I bought the gorgeous Pion paper, which added perfectly to the theme and the stamp. I didn't do too much embelishments on this card, I don't think it needs anymore than what's on it now.
I used the heart tag and a little birdie from Prima Marketing.
I'm looking forward reading your comments.

I'm entering this card in the following challenges:

The Sugar Bowl #77- Kiki's sketch & Love
Dream Valley Challenges #25 - Valentine
Creative Inspirations #149 - Lots of Love
Cute card thursday #203 - Pink Valentine


Sugar Bowl Sketch:

Mijn kaart, tag achter het afdrukje / My card, tag behind image:

Tag zichtbaar / Tag visible:

29 opmerkingen:

  1. wat een prachtig boeket heb je gekregen van je mannetje:0) heerlijk he zo verwend worden! Je kaart is prachtig Marion!
    nog een fijne avond!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je verwend zeg. Leuk hoor.
    En je kaartje is ook een plaatje.
    Liefs Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent inderdaad super verwend zeg, en ja die bos bloemen die verdien je gewoon.Ruud zal je wel de liefste vrouw van de hele wereld vinden en dan verdien je dus zo een mooie bos bloemen. Fijne valentijnsdag
    Gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig boeket, zekers en ook een schitterende kaart. Leuk details en kant. liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful card and I love your roses too. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je bent goed verwend Marion, ik zit helemaal beteuterd te kijken naar al dat moois.
    Je kaartje is ook prachtig hoor.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow wat een super boeket Marion, that must be LOVE, hihihi!! Mooie kaartje en voor ik het vergeet.....zijn dat jouw katten boven je blog??????

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Marion, en wat een prachtige bos rozen, helemaal top!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful flowers & a really lovely card. Great detail again. Happy Valentines day, Jx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zooo zeg ben jij lekker verwend!!! Wat een prachtig boeket!!!
    Je kaart is trouwens niet minder prachtig... wat leuk al dat stiksel en dat hart vind ik ook helemaal geweldig!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lovely card thanks for joining creative this week

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je bent echt super verwent Marion. Mooie bos bloemen heb je van je mannetje gekregen. Ook ben ik erg beneiuwd naar wat je gewonnen hebt bij Bea.

    je kaart vind ik prachtig mooie vintage kleuren.

    groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Kaartje is prachtig en jij bent wel verwend hoor.
    Die bloemen zijn helemaal te gek, en dan nog een pakje van Bea en kaart van je moeder.
    Nou jouw dag kon vast niet meer stuk.
    En ik vind je ook een kanjer.
    Knuf Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi Marion, gorgeous card I love the dusty pink mixed with the red and brown.
    Hugs
    Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is ook een lief kaartje,met Nellie en de hartjes, prachtig ingekleurd, Ma en Pa.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig boeket, wat ben je heerlijk verwend, Je kaart is ook hel erg leuk geworden.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. your card is so beautiful!

    Many thanks for joining in the
    ♥Cute Card Thursday Challenge♥
    this week! Debxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat ben je verwent door je man, en je kaartje is echt heel mooi en lief xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gorgeous card!
    Beautiful details:)
    Hugs, Heidi:)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Joepie, ik kan weer bij je langskomen op je blog! En ohhhhh Marion ik ben weer helemaal hoteldebotel van je prachtige creatie! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Your card and color combo is gorgeous! Thanks for playing in the Sugar Bowl Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Beautiful card - love all the texture! Thanks for joining our Valentine theme at Dream Valley. Susie x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een super mooie kaart Marion!! Mooie kleuren en wat een leuke digi! Het vogeltje staat er zo leuk bij!!
    Je hebt ook een schitterende bos bloemen van je man gekregen!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  24. such a pretty card, fab colouring and perfect stitching.

    Thanks for joining us at The Sugar Bowl this week.

    Fi
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ... Angel is not a word many use to describe Tommy - in fact you must be the first! But I love him dearly, Jx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een schitterend boeket Marion, wat ben je weer heerlijk verwend. Prachtig kaartje ook weer.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Beautiful roses, good job hubby!! Your card is dreamy, LOVING those papers and your embellies are just right!! Hope you have a wonderful weekend!!
    hugs, stephanne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oh wat een leuk hart is dat toch. Lief dat vogeltje!Ik vind het een prachtig kaartje in super kleuren. Mooi al die stiknaadjes. xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Beautiful card! Gorgeous image and layout! Thank you for joining us at Dream Valley :-) Love 'n' hugs, Mel xx

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.